هیئت رئیسه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم مرداد ماه مصادف با 25 ذی الحجه روز «خانواده و تکریم بازنشستگان» فرصتی است تا به نقش و جایگاه خانواده و بازنشستگان و توانایی‌های آن‌ها در رشد و اعتلای جامعه توجه داشته باشیم.

دوران بازنشستگی سرآغاز زندگی جدیدی است که افراد به دور از دغدغه های رسمی وارد دوران فرهیختگی و انتقال تجربه به دیگران به خصوص جوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی ‌می‌شوند. این قشر با بهره گیری مفید از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است و از آن به عنوان یکی از مهمترین منابع انسانی از آن یاد می‌شود، الهام بخش و الگو آفرین محسوب می‌شوند و از این رو باید ارتباط دو طرفه‌ای  بین آن‌ها و دستگاه‌های مربوطه برقرار شود.

وجود با ارزش استادان و معلمان پیشکسوت سرشار از انرژی‌های مثبت است و موقعی که امواج حضور آنان در دانشگاه جاری و ساری شود، می‌توانیم به دانشگاهی پویا و توانمند برسیم. این امر سبب می‌شود دانشگاه ما سالم و پاک نگه داشته شود و عنوان نماد عالی آموزش کشور به آن داده شود.

ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرا رسیدن این روز، سعادتمندی، سرافرازی و سربلندی تمامی خانواده‌ها و بازنشستگان را از درگاه خداوند متعال خواهان هستیم و امیدواریم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این عزیزان، بهره ور و بهره مند باشد.

هیئت رئیسه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران