دانشجویان رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران در اردوی علمی دانشجویی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت کردند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی و به نقل از پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، در راستای مقوله مسئولیت اجتماعی، دانشجویان رشته علوم ارتباطات دانشگاه تهران، به سرپرستی دکتر عباس قنبری باغستان عضو هیئت علمی گروه علوم ارتباطات دانشگاه، روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ از بخش‌های مختلف پارک فاوا بازدید و در کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری عملی شرکت کردند.

بخش بازدید علمی-دانشجویی، حضور در کارگاه آموزشی «روزنامه‌نگاری عملی» در سه بخش با موضوعات آموزشی و کاری بود. در بخش اول کارگاه، دانشجویان براساس بازدید از بخش‌های مختلف پارک فاوا، سوژه‌های شناسایی شده برای تنظیم خبر را انتخاب کردند.

در بخش دوم، سبک‌های مختلف تنظیم خبر به آن‌ها آموزش داده شد و از دانشجویان خواسته شد در یک بازه زمانی نیم ساعته سوژه خبری انتخابی خود را تنظیم کنند. در ادامه و در بخش پایانی نیز آموزش مقدماتی فتوشاپ برای طراحی و تنظیم پوستر خبری با هماهنگی کارشناس روابط عمومی پارک به آن‌ها آموزش داده شد.

در پایان این بازدید علمی-دانشجویی از پارک فاوا، به سه تن از دانشجویان برگزیده، که بهترین پوستر خبری از این بازدید را طراحی کرده بودند، جوایزی به ارزش  500 هزارتومان، 300 هزارتومان و 200 هزار تومان از سوی پارک فاوا اهدا شد.

لازم به ذکر است؛ به تمامی دانشجویان شرکت در این بازدید علمی-دانشجویی، گواهی حضور در کارگاه آموزشی اعطا شد.

 پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات که از آن به عنوان پارک فاوا یاد می‌شود، در کیلومتر ۲۶ اتوبان تهران کرج، اولین خروجی پس از گرمدره واقع شده‌است.