دکتر روح‌الله نصرتی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران منصوب شد

26 09 2024 19:11

کد خبر : 14894391

تعداد بازدید : 186

دکتر سیدحسین حسینی سرپرست دانشگاه تهران طی حکمی دکتر روح­الله نصرتی را به عنوان «معاون فرهنگی و اجتماعی» دانشگاه منصوب کرد.

دکتر نصرتی عضو هیئت علمی گروه آموزشی انسان­شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته جامعه شناسی اقتصادی و توسعه اخذ کرده و مقاطع کارشناسی­ارشد و  دکتری خود را  در رشته انسان­شناسی دانشگاه تهران گذرانده است.

وی مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران بود. ایشان در سوابق اجرایی خود عضویت در کمیته بهداشت و سلامت شورای راهبری سلامت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه تهران ، شورای سیاست گذاری آموزش نیروهای انسانی دانشگاه تهران ، کمیته ارزیابی کیفیت دانشکده علوم اجتماعی و شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را در کارنامه دارد.

روابط­ عمومی دانشکده علوم اجتماعی برای دکتر نصرتی آرزوی موفقیت روزافزون دارد و امیدوار است که با تلاش‌های ایشان دانشگاه تهران به اهداف بلندمدت خود دست یابد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، اجرا، هدایت، نظارت و ارزیابی کلیه امور فرهنگی و اجتماعی، تربیت بدنی و فراهم کردن تمهیدات لازم برای تأمین نیازهای فرهنگی و اجتماعی دانشجویان را بر عهده دارد.

این معاونت، وظایف و مأموریت‌های یاد شده را به وسیله مدیریت‌های تابعه  که شامل «اداره کل فرهنگی و اجتماعی»، «اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر»، «اداره کل ورزش و تندرستی (تربیت بدنی)»، «اداره کل مهارت»، «اداره موزه‌ها و فضاهای فرهنگی و «مدیریت برنامه­ریزی و نظارت فرهنگی و اجتماعی» است، به انجام می‌رساند.

به­نقل از روابط­عمومی دانشگاه تهران، در متن انتصاب دکتر نصرتی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت سه سال به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت آن حوزه، با برنامه‌ریزی دقیق و عملیاتی، نقشی شایسته در تحقق بخشیدن به اهداف راهبردی دولت وفاق ملی به ویژه مسئولیت‌پذیری اجتماعی، در دانشگاه تهران ایفا نمائید.

 امید است با استعانت از پروردگار متعال و همیاری دانشگاهیان فرهیخته، مؤمن و متعهد، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله موفق و مؤید به تاییدات الهی باشید».