مسعود کوثری

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/02

مسعود کوثری

دانشکده علوم اجتماعی / علوم ارتباط‌ات‌ اجتماعی‌

رساله های دکتری

  1. بررسی الگوی تبلیغاتی کاندیداهای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون
    مرضیه نوری نیارکی 1401
  2. ساختن خبر در اخبار 21: پژوهشی مردم‌نگارانه در اجرای سیاست خبری
    امین طیّب طاهر 1401
  3. مطالعه انتقادی، عملکرد رسانه های جمعی در جامعه چند قومیتی افغانستان
    یوسف احمدی 1399
  4. شناسایی گفتمان‌های موجود در فرهنگ تصویری شهر تهران: با تاکید بر بازنمایی هویت ملی در آثار هنری محیطی
    محمدرشید صوفی 1398
  5. مطالعه سواد الکترونیک و رابطه آن با رفتارهای مرتبط با سلامت در اینترنت در میان شهروندان تهرانی
    محمد احمدی 1397
  6. مواجهه دیالیتیکی کاربر (سوژه) با دو فضای واقعی و مجازی، و شکل‌گیری فضای سوم مطالعه موردی بازی پوکمون‌گو
    عباس عموری 1397
  7. آینده‌پژوهی کیفیت محتوا در فضای مجازی (با تاکید بر اینترنت) در افق ایران 1404
    محمدمهدی مولایی 1397
  8. پدیدارشناسی حسابداری در جامعه حسابداری ایران
    سیدمصطفی سیدحسینی 1397
  9. نقش رسانه‌های دیجیتال در دگرگونی مصرف فرهنگی: مطالعه موردی شهروندان تهرانی
    علیرضا مرادی 1397
  10. آموزش سواد رسانه‌ای در مدارس ایران: ضرورت بازنگری در نظام معرفتی گفتمان آموزش سواد رسانه‌ای
    صبا خسروی 1396
  11. واکاری گفتمان امپراطوری: تحلیل ریتورک بازنمایی کردها در سفرنامه های غربی
    مصطفی احمدزاده 1396
  12. تحلیل فیلم های کوتاه بلوتوثی و ویدیوهای ایرانی سایت یوتیوب
    آوات رضانیا 1396
  13. همگرایی رسانه ای در هنر، مطالعه تعامل و مشارکت در هنر رسانه ای دیجیتالی ایران
    معصومه تقی زادگان 1396
  14. تحولات نشانه شناختی در دیالوگ میان دین و سینما: مطالعه موردی سینمای ایران پس از انقلاب
    حسین سرفراز 1396
  15. منظر ذهنی تهران در سینمای ایران مطالعه آثار سه نسل از فیلمسازان سینمای ایران
    بهارک محمودی حنارود 1396
  16. گفتگو در فضای مجازی فارسی‌زبان: مطالعه موردی دو جماعت مجازی در شبکه اجتماعی فیسبوک
    صدرا خسروی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. خوانش مخاطبان از مستندهای بحران آب: مطالعه موردی مستند مادرکشی
    عطیه ملک زاهدی 1403
  2. هویت دخترانه و رپ فارسی؛ نقش رپ فارسی در برساخت روایی هویت
    مهسا طاعتی لاطران 1402
  3. شناخت قهرمان دختران نوجوان و پیامدها و دریافت های هویتی آن ها از قهرمان های حقیقی و رسانه ای
    زهره احمدی 1402
  4. تلفن همراه و تاثیر آن بر ارتباطات میان فردی جوانان دانشجو (مطالعه دانشجویان دانشگاه های تهران)
    طاهره خیرخواه 1402
  5. مداح به مثابه سلبریتی؛ ویژگی های مداحان سلبریتی از نگاه هواداران در اینستاگرام
    ریحانه امیرآبادی فراهانی 1402
  6. مرگ در عصر شبه جاودانگی های دیجیتال؛ مطالعه ی تجربه زیسته ی سوگواری در صفحات اینستاگرامی درگذشتگان با تمرکز بر اداره کنندگان صفحه
    ریحانه تقوی نیک 1401
  7. بهره وری و خرسندی از وبلاگ نویسی در ایران
    فرخنده رحیمی 1401
  8. گفتمتن هویت، هویت و هژمونی واسازی گفتمان هویت ملی در ایران
    فواد حبیبی 1401
  9. حکومت الکترونیک در ایران: مطالعه انتقادی رویکرد مدیران دولتی و ارزیابی وبسایتهای دولتی
    میترا شمسی 1401
  10. تحلیل ارتباطی برنامه سازی در صدا و سیما: مطالعه موردی برنامه سازی ویژه نوجوانان
    مریم ابریشم کار 1401
  11. بررسی نظام برنامه سازی طنز در تلویزیون
    امیر اسمعیلی 1401
  12. نشانه شناسی و روایت شناسی سریال های تاریخی مرتبط با موضوع توسعه سیاسی در اواخر پهلوی اول و اوایل پهلوی دوم
    مریم سلطانی احمدی 1401
  13. مطالعه مضامین پست های هواداران ایرانی انیمه و مانگاه در شبکه های اجتماعی
    زینب حافظ کلاهی 1401
  14. رویکرد صدا و سیما در سرگرمی تلویزیونی: مطالعه موردی برنامه استعدادیابی عصر جدید
    محمدحامد نوروزی اصفهانی 1401
  15. طرح تحقیق _ سید ابوالحسن عسکر پور
    سیدابوالحسن عسکرپور 1401
  16. سیاست خارجی انگلیس و پوشش خبری حقوق بشر ایران در تارنمای BBC و تایمز
    مریم سبزعلی 1401
  17. جستجوی پیام‌ های سلامت محور در شبکه‌ های مجازی: نقش مولفه‌ های منبع، قالب پیام، درگیری و حمایت اجتماعی
    فریده افشانی 1400
  18. مطالعه بازنمود اینستاگرامی دانشجویان داوطلب محرومیت‌زدایی از تجربه زیسته خود در مواجهه با مناطق محروم
    ریحانه حیدری 1400
  19. مطالعه سیر تطور ممیزی در سینمای ایران بعد از انقلاب
    محمدهادی برجی 1400
  20. ارزیابی سیاستگذاری موسیقی جمهوری اسلامی ایران در دهه 90
    مریم هاشمی 1399
  21. هویت یابی و هویت زدایی در فرآیند مصرف بازی های ویدئویی
    کیانوش اکرم 1399
  22. تطور سیاست‌های گفتمانی موسیقی پاپ پس از انقلاب اسلامی (در 4 دهه اخیر)
    حدیثه ایزدی 1398
  23. شناخت نقش ارتباطات ریسک در کاهش مخاطرات شغلی در صنایع بالادستی نفت ایران (مطالعه موردی شرکتهای ملی حفاری ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب)
    ابوذر بهمنی 1398
  24. تحلیل دریافت و خوانش مخاطبان تبلیغات، مطالعه مخاطبان شبکه های تبلیغاتی تله شاپینگ
    مهروش ذاکری 1398
  25. سیاستگذاری موسیقی و موسیقی مناسبتی در صدا و سیما و عوامل موثر بر آن مطالعه موردی: مطالعه تغییر فضای موسیقایی رادیو جوان و رادیو پیام در ساعات روزهای مناسبت و عادی
    زهراسادات چلنگر 1398
  26. بررسی تاثیرات عکس در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام بر سبک زندگی و چگونگی بازتاب سبک زندگی در آن با مطالعه کاربران ایرانی این شبکه ع تلفن همراه دنیای پیش روی ما هنگام مکالمات متنی
    سینا کیانپور 1398
  27. تحلیل ساختار مجله فرهنگی تماشا (محصول شبکه BBC فارسی)
    حسین فتحی نصراباد 1397
  28. طرح تجقیق _ علیرضا مرادی
    علیرضا مرادی 1397
  29. مطالعه الگوهای فعالیت سایبری اکتیویست‌های حوزه زنان و نسبت آن با اکتیویسم در فضای واقعی
    پریا رحیمی 1397
  30. مطالعه خوانش زنان از تجارب زنانه در خاطرات شفاهی جنگ
    وحید امیرخانی 1397
  31. بازنمایی تصویر ایران در خبرگزاری های ریانوواستی و اینترفاکس روسیه
    محسن حق بین 1397
  32. واکاوی جنبش های نوین دینی در فضای مجازی ایرانی
    لیلا بهبودی جبه دار 1397
  33. بازنمایی رسانه های خبری در ادبیات داستانی معاصر
    فرزانه فخریان لنگرودی 1396
  34. مطالعه چالش های صنفی سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی (تا پایان دولت دهم)
    علی هدایتی 1396
  35. مطالعه تغییرات دومفهوم خود و دیگری در بستر تعاملی فضای مجازی (با تاکید بر شبکه اجتماعی فیس بوک)
    رقیه محمدی 1396
  36. استفاده و خرسندی طلاب از تماشای تلویزیون (مطالعه موردی: طلاب دارالمبلغین فلسفی، واعظ شهیر)
    روح الله روان بخش 1396
  37. اسطوره بازگشت به مردم: خوانشی بینا متنی از سه فیلم سینمایی دینی (زیرنورماه، مارمولک و طلا ومس)
    عباس عموری 1396
  38. مطالعه کیفی مصرف و دریافت موسیقی توسط جوانان ایرانی (مطالعه بر روی جوانان شهر کرج)
    زهرا اسدی 1396
  39. گفتمان شناسی فعالیت های فرهنگی فعالان جوان ایرانی در شبکه های اجتماعی مجازی .مطالعه موردی فیس بوک
    علیرضا قدیری بشردوست 1396
  40. مصرف تجربه توریست و فضای مجازی (مقایسه مصرف تجربه واقعی و مجازی گردشگران کویر مصر)
    پرستو فخاریان 1396
  41. مطالعه تحلیل ساختار شبکه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالعه موردی: موسسه‌های خیریه ایرانی عضو اینستاگرام
    فرید فنونی 1396
  42. مقایسه ساختار روایی فیلم انیمیشن ها و بازی های رایانه ای معادل آن ها و اثرات آن بر شکل گیری دو نوع مخاطب
    مهسا بدری 1396
  43. اجتماعات تفسیری و نقش آن بر خوانش رمان های زن محور (با تاکید بر مطالعه قرائت زنان شهر تهران از رمان «چراغ ها را من خاموش می کنم»
    سارا دلیریان 1396
  44. بررسی تاثیر و تاثرات بین بازیگران بازی های رایانه ای و واقعیت مجازی : مطاله موردی و تفسیری بازیگران رایانه ای _ سید مهدی دبستانی
    سیدمهدی دبستانی 1396
  45. بریکولاژ فرهنگی و هویت دیاسپورا (مطالعه موردی: منتخبی از وبلاگ های ایرانیان آمریکا)
    مهدیه غنیان 1396
  46. مطالعه فعالیت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی (نمونه موردی کسب و کار آنلاین کارآفرینان در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    زهرا فرهنگ فر 1396
  47. گفتمانهای غالب غربیها در مورد اسلام / مسلمانان مطالعه مورد منتخبی از کاربران انگلیسی زبان فیسبوک
    مریم رازانی 1396
  48. تاثیر استفاده از پیامک بر ارتباط میان فردی و خود انگاره نوجوان مطالعه موردی دختران نوجوان شهر اصفهان
    مرضیه سیروس نجف آبادی 1396
  49. دریافت دختران نوجوان از سریال های ماهواره ای فارسی زبان در رابطه با هویت جنسیتی
    مینا کامران 1396
  50. موسیقی زیر زمینی در تهران: بررسی سبک شناسی گروه های موسیقی زیرزمینی و نحوه فعالیت این گروخ خا
    میترا جعفری هرندی 1396
  51. مردم نگاری بازی لیزرتگ تعامل پلی و گیم در بازی لیزرتگ در ایران
    وحید یادگیربصیر 1396
  52. مطالعه مصرف مخاطبان انیمه و مانگا در ایران
    مرضیه ادهم 1396
  53. اتواتنوگرافی گروه های راک زیرزمینی ایرانی
    سهیل رضانژاد 1396
  54. مطالعه رابطه انگاره های ذهنی و هویت فرهنگی نسل دوم ایرانیان مقیم آمریکا
    ایمانه عاملی 1396
  55. بازنمایی جنگ تحمیلی در مستندهای تلویزیونی ایران (مطالعه مقایسه ای مجموعه های روایت فتح و آخرین روزهای زمستان)
    مریم رجب وندی 1396
  56. تحلیل گفتمان آثار رضا امیرخانی (رمان های ارمیا، بی و تن، من او؛ و قیدار)
    سمیه رزق جو 1396
  57. دو فضایی شدن سبک زندگی ایرانی (مطالعه موردی شبکه های اجتماعی مجازی)
    محبوبه داودی کهکی 1396
  58. بررسی رابطه هوش فرهنگی و اتخاذ استراتژی های مدیریت تعارض در بین مدیران سازمان های فرهنگی کشور: مورد مطالعه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
    غلامرضا سلگی 1396
  59. سیاوچمانه ، منبع هویت ساز
    عبدالرحمان ادوای 1396
  60. مطالعه شیوه های خودابرازی زنان با عکس در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی اینستاگرام)
    مینا عینی فر 1396
  61. مردم نگاری تجربه تئاترهای آزاد (کمدی و موزیکال) در تهران
    مرتضی عظیمی 1396
  62. سواد رسانه ای انتقادی فعالان سایبر زن و توانمند شدن آنها
    مونا شعبان کاسه گر 1396
  63. بررسی روایات مواجهه با مرگ جوان ایرانی در سینمای ایران
    بهروز اشرف سمنانی 1396
  64. تحلیل محتوای متون
    ریحانه هاشمیان 1396
  65. مطالعه مصرف رسانه¬های رسمی و غیر رسمی؛ و سبک زندگی جوانان (بارویکرد: اوقات فراغت، مد، ارتباط با جنس مخالف)
    مریم فرخ زاد 1396
  66. بازنمایی رسانه های خبری در ادبیات داستانی معاصر
    فرزانه فخریان لنگرودی 1396
  67. مردم نگاری مداحی در قم:بررسی گونه ها،موقعیت های اجرا و سبک های مداحی
    سیداحسان فروتن مقدم 1396
  68. چگونگی مذاکره مولفه‌های شهروندی ملی در بافت «شهروندی فرهنگی»: مطالعه موردی کنش‌های مشارکتی و فعالان جوان عرصه عمومی فرهنگی در اینستاگرام
    سیده فرزانه سیاسی راد 1396
  69. مردانگی در موسیقی رپ ایرانی _ فارسی در دهه 1380
    محمدمهدی مولایی 1396
  70. تحلیل گفتمان شبکه کودک Gem junior در نظم گفتمانی هویت مطلوب زنانه و تطبیق آن با کلان گفتمان های رسمی قبل و بعد از انقلاب در ایران
    امیرعلی تفرشی 1396
  71. چالش های زندگی میان فرهنگی: مطالعه تجربه بازگشت تحصیل کردگان افغان
    زینب حسینی 1396
  72. مطالعه ارتباطات میان فردی در هیات‌های مذهبی
    مصطفی صفرزاده لاکلایه 1396
  73. زیست جهان دانشجویی در دانشگاه تهران (مطالعه موردی: پردیس های فنی، هنر، پزشکی و دانشکده علوم اجتماعی)
    راضیه صیادی 1396
  74. تبیین شکاف میان فرهنگ رسمی و فرهنگ کاربران جوان در شبکه ی اجتماعی فیسبوک (فرهنگ غیررسمی)
    مهسا ناشرالااحکامی 1396
  75. موسیقی خیابانی در تهران و انواع آن
    مینا جعفری هرندی 1396