مهری بهار

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/02

مهری بهار

دانشکده علوم اجتماعی / علوم ارتباط‌ات‌ اجتماعی‌

رساله های دکتری

  1. تحلیل وضعیت نفوذ و اثرگذاری اخبار جعلی در توئیتر فارسی؛ سنجش اثرگذاری نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه گفتگو در دوران کرونا و شناسایی جغرافیای سیاسی، رفتارها و قالب بندی محتوایی این نیروها
    امیرعلی تفرشی 1402
  2. بازنمود و برساخت هویت های ایرانی و کانادایی در اجتماعات برخط مهاجران؛ ایرانیان ساکن کانادا در شبکه های اجتماعی مجازی
    مرتضی شمس 1402
  3. مطالعه تطبیقی نحوه بازنمایی هویت ملی و قومی در تلویزیون های افغانستان (شبکه تلویزیونی ملی، طلوع، نور، راه فردا و آیینه)
    حسین علی علیزاده 1402
  4. فرهنگ شهرگی در فضای رسانه ای ایران
    فایق حسینی 1399
  5. اینترنت و ارتباطات زیست محیطی: مطالعه برساخت پیام های بحران آب ایران در شبکه های اجتماعی
    فرزاد غلامی 1398
  6. بکارگیری تکنولوژیهای ارتباطات و اطلاعات در راستای دستیابی به توسعه پایدار محیط زیست ایران: مطالعه نگرش فعالان محیط زیست و شهروندان
    زهرا اسدی 1397
  7. بررسی چگونگی تبدیل امر ایلی به امر قومی درفرآیند ادغام سازی ملی ( نمونه موردی قشقائی )
    سیدقاسم حسنی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. مسئولیت اجتماعی و توسعه نوآوری در طبقه خلاق ایران: تحلیل شبکه لینکدین و مطالعه موردی کاریز آروان
    محمد افخمی 1403
  2. تجربه زیسته دختران نوجوان در مواجهه با فیلترینگ شبکه های اجتماعی
    زینب آورکانی 1403
  3. بررسی تاثیر رسانه های بین المللی بر آگاه سازی جوانان (مورد مطالعه: جوانان 18 تا 35 ساله شهر بغداد)
    شکر عبدالامیر غاجی الساعدی 1402
  4. زیست روزمره زنان خیر افغان در فضای مجازی
    الله داد حلیمی 1402
  5. مطالعه کارکردهای فرهنگی اجتماعی زیارتگاه شیعی؛ بررسی تطبیق زیارتگاه شیعی با مفهوم حوزه عمومی یورگن هابرماس
    محمدرضا رفیق دوست 1402
  6. زیست های چندگانه در فضاهای واقعی و مجازی: مطالعه‌ی رفتار‌های متفاوت زنان در فضای واقعی، توییتر و اینستاگرام
    فروغ موحدزاده 1401
  7. خوانش مخاطبان از صفحات خرده‌سلبریتی‌های آرایشی در اینستاگرام
    المیرا نوری 1401
  8. عشق در فرهنگ جهانی؛ تحلیل کیفی محتوای موسیقی زیرزمینی
    بردیا مختاری 1401
  9. مطالعه نقش سلبریتی‌ها از نظر ارتباطات رسانه‌ای بر هویت اجتماعی جوانان در افغانستان (مطالعه موردی: دانشجویان دوره لیسانس دانشگاه قندهار)
    مجیب الرحمن زیارمل 1400
  10. سازمان های حمایتی ایالات متحده آمریکا در عراق
    احمد فاتحی 1400
  11. نقش شبکه های مجازی در ایجاد فرصت های شغلی زنانه( جامعه مورد مطالعه: زنان )
    بیتا کاشانی 1400
  12. بررسی و مطالعه خیریه ها و موسسات مردم نهاد در استان کرمانشاه با تاکید بر فعالیت زنان
    زهرا نقدی 1400
  13. باز نمایی تصویر شهید در سینمای دفاع مقدس
    محمد جواد نوری 1400
  14. تحلیل گفتمان انتقادی آگهی های بازرگانی تلویزیون: خوانش زنان
    علی حاجی محمدی 1399
  15. نقش موبایل در تغییر مصرف رسانه ‌ای زنان خانه ‌دار: گذار از تلویزیون به رسانه‌ های اجتماعی
    نگار رامش 1399
  16. رسانه های اجتماعی و هویت یابی جهانی (مطالعه مقایسه ای اینستاگرام و تلگرام)
    محمدجواد بیژنی 1398
  17. نقش مطبوعات محلی(استانی) در توسعه اجتماعی شهر کرج
    حسن عسگری 1398
  18. بازنمایی زن کرد در فیلم های سینمایی ایران، با تاکید بر کارگردانان کرد در مقایسه با کارگردانان غیرکرد
    آمینه کرمی 1398
  19. طرح تحقیق
    محمد رضا وکیلی قاضی جهانی 1397
  20. بازنمایی تصویر دانشمندان در هالیوود
    محمدعباس جوادی نوبندگانی 1397
  21. مطالعه سبک زندگی و رابطه آن با فعالیتهای داوطلبانه مطالعه موردی داوطلبان جمعیت امام علی (ع)
    مرضیه اینانلو 1397
  22. 310693022
    عادل میرشاهی 1396
  23. نقد سیاستگذاری فرهنگی وقف؛ مطالعه موردی سازمان اوقاف و امور خیریه
    عادل میرشاهی 1396
  24. مقایسه تصویری انرژی هسته ای در روزنامه های شرق و کیهان
    کیانوش حسین زاده 1396
  25. بررسی بازار یابی تبلیغات گردشگری ایران
    آرزو مهرابی کلبی بکی 1396
  26. ارتباطات میان فرهنگی کودکان کار با تکیه بر روابط اجتماعی- فرهنگی (مطالعه موردی کودکان خیابانی شاغل به تحصیل در مدرسه کوشای تهران)
    فاطمه حقیقت گو 1396
  27. مطالعه رابطه بین سبک زندگی و انگیزه های گردشگریان مذهبی در بازدید از مکان های مذهبی
    لیلا محرمی هاباقر 1396
  28. بازنمایی فرد مذهبی در سینمای ایران
    مریم هژبرماهانی 1396
  29. مطالعه مصرف گرایی کودکان دختر ایران (امتداد انیمیشن ها در اتاق خواب کودکان)
    ریحانه سادات علویان خلیل اباد 1396
  30. تحلیل بر نحوه خوانش مخاطبان از ماهواره
    سمانه خواجونداحمدی 1396
  31. رسانه ای شدن مد و سبک زندگی
    وحیده محمدمیرزایی 1396
  32. اسطوره شناسی مصرف در تبلیغات تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
    زهرا بیات پور 1396
  33. رابطه تبلیغات تلویزیونی با شیوه زندگی طبقه متوسط در مزار شریف افغانستان بر اساس نظریه طبقه مرفه نورستین وبلین
    سید نبی سجادی 1396
  34. مطالعه مقایسه ای رفتارهای مصرفی کودکان دختر سه تا شش سال شهر تهران
    نیلوفر سعیدی 1396
  35. تحلیل محتوای پست های شبکه اجتماعی وایبر با تاکید بر نظریه عمومی هابرماس
    افسانه قبادی 1396
  36. ” تحلیل نشنانه شناختی هویت کردی در فیلم های تحسین شده در جشنواره بین المللی “
    روژان اسکندر 1396