Ehsan Shahghasemi

Associate Professor

Update: 2025-05-09

Ehsan Shahghasemi

Faculty of Social Sciences / علوم ارتباط‌ات‌ اجتماعي‌

Master Theses

  1. انگیزه مخاطبان ایرانی از مصرف پادکست ها: یک مطالعه کیفی
    علی پنجه سرخه ریزی 2025
  2. انگاره های بین فرهنگی دانشجویان خارجی دانشگاه تهران از مردم ایران
    سمیه ممی زاده 2025
  3. انتقال خشم از فضای واقعی به فضای مجازی در زمان بحران
    کیمیا توپچی 2025
  4. مطالعه انگاره های میان فرهنگی آمریکاییان در مورد ایرانیان
    نگار سادات اطیابی 2025
  5. اثربخشی تبلیغات اینستاگرامی بر فرآیند تصمیم گیری گردشگران برای سفر به کیش
    سید محمد مکبری 2024
  6. هواداری؛ تعلق و گریز (مطالعه کیفی بر روی هواداران هری پاتر در ایران)
    مهشید لطف ملایری 2024
  7. بازنمایی زنان نقاش در خودنگاره در صفحه اجتماعی اینستاگرام
    ریحانه علی زاده 2024
  8. فعالیت انسان دوستانه بلاگرهای خیریه و مسئولیت اجتماعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    زهرا فلاحیان 2024
  9. نقش شبکه های تلویزیونی در اشاعه اصول حقوق بشر نمونه موردی: استان ذی قار شهر ناصریه عراق
    حسن نعمه خضیر السعیدی 2024
  10. ارائه الگوی کارزارهای موفق خیریه‌های مردمی بر بستر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی
    مصطفی رزاقی 2023
  11. مقایسه انگیزه مصرف اینستاگرام و تلگرام در بین نوجوانان مورد مطالعه دانش ‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران
    علی رضائی ولاشدی 2023
  12. توسعه کارآفرینی در سازمان های خبری با استفاده از گوش دادن موثر
    مهدیه قاسمی 2023
  13. تاثیر تبلیغات در سامانه های اجتماعی بر جذب گردشگر داخلی در جزیره کیش
    بهزاد ابنوس 2023
  14. مطالعه ابعاد حضور روحانیون شیعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از منظر مطالعات شهرت
    علی مؤمنی 2022
  15. نقش سلبریتی ها در مصرف گرایی مخاطبان (فالوورها) مطالعه موردی اینستاگرام
    بنت الهدی یوسف زاده 2022
  16. قابل اعتمادبودن منابع اطلاعات سفروگردشگری دررسانه های اجتماعی
    شهرام ممتحن فخرانی 2022
  17. بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای ورزشی(مطالعه موردی دیدگاه های دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران)
    فرهاد فرهادی 2022
  18. بررسی رابطه مصرف رسانه ای با سبک زندگی درکیش
    یزدان قاسمی فلاورجانی 2022
  19. مطالعه سبک زندگی زنان ایرانی خرده‌سلبریتی اینستاگرام
    زینب شجاعیان زنجانی 2022
  20. خوانش مادران از تصویر کودکی در پُست‌های اینستاگرامی کودکان اینفلوئنسر ایرانی
    زهرا رضانیا 2021
  21. مطالعه نقش سلبریتی‌ها از نظر ارتباطات رسانه‌ای بر هویت اجتماعی جوانان در افغانستان (مطالعه موردی: دانشجویان دوره لیسانس دانشگاه قندهار)
    مجیب الرحمن زیارمل 2021
  22. شهرت اینستاگرامی در ایران: مطالعه ای اکتشافی بر روی دانشجویان کاربر اینستاگرامی در دانشگاه تهران
    فائزه حسنوند 2021
  23. نحوه تولید و بازنشر خبر و محتوا در شبکه های اجتماعی موبایل محور
    مهدی ساکی 2021
  24. سلبریتی های کوچک، نگاه اکتشافی به عوامل، جزئیات و پیامدهای شهرت کودکان در اینستاگرام
    مهسا مقیمیان 2021
  25. نقش شبکه های اجتماعی در تصویر بدن زنان: مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام و گرایش به جراحی زیبایی صورت در زنان
    مهسا رسولی 2021
  26. بررسی تجربه ی سفر به ایران از نگاه بلاگرهای خارجی اینستاگرام
    صدف ابراهیمیان 2021
  27. مطالعه مولفه‌های اثرگذار در جذابیت شبکه‌های مجازی از منظر جوانان
    حمید نعمتی 2020
  28. مطالعه تطبیقی عنصر اعتماد در شبکه خبر صدا و سیما با شبکه خبری بی بی سی فارسی
    آرزو اصلاحی 2020
  29. رادیو بی بی سی به عنوان مهمترین منبع خبر (مورد مطالعه افغانستان)
    اسما رزما 2020
  30. مقايسه سطح تاب آوري اجتماعي در جوامع شهري و روستايي ( مورد مطالعه: منطقه سر پل ذهاب )
    پریشاد احمدی 2019
  31. مطالعه كاركرد سواد ديجيتالي در بهبود كيفيت زندگي شهري معلولان جسمي و حسي جوان
    فاطمه فتحی 2019
  32. رسانه هاي اجتماعي و شكاف ين نسلي: پژوهش كيفي با مطالعه موردي اينستاگرام
    هانیه سبزعلیان 2019
  33. مطالعه‌ي رابطه ميان انيميشن‌هاي فانتزي محور و تخيل كودكان
    مریم خالقی پور 2019
  34. دوجهاني شدن ها و همزيستي در دو فضاي واقعي - مجازي: مطالعه موردي ارزش هاي فرهنگي نوجوانان شهر زاهدان
    آزاده هاشمی منفرد 2018
  35. مطالعه تجربه مواجهه با فرصت ها و تهديدهاي آن لاين در فضاي مجازي توسط نوجوانان با تاكيد بر شاخصهاي سواد اينترنتي
    هانیه قدسیان سرشت 2018
  36. مطالعه تحليل ساختار شبكه‌اي در شبكه اجتماعي اينستاگرام مطالعه موردي: موسسه‌هاي خيريه ايراني عضو اينستاگرام
    فرید فنونی 2018