احسان شاه قاسمی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/02/19

احسان شاه قاسمی

دانشکده علوم اجتماعی / علوم ارتباط‌ات‌ اجتماعی‌

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. انگیزه مخاطبان ایرانی از مصرف پادکست ها: یک مطالعه کیفی
    علی پنجه سرخه ریزی 1404
  2. انگاره های بین فرهنگی دانشجویان خارجی دانشگاه تهران از مردم ایران
    سمیه ممی زاده 1403
  3. انتقال خشم از فضای واقعی به فضای مجازی در زمان بحران
    کیمیا توپچی 1403
  4. مطالعه انگاره های میان فرهنگی آمریکاییان در مورد ایرانیان
    نگار سادات اطیابی 1403
  5. اثربخشی تبلیغات اینستاگرامی بر فرآیند تصمیم گیری گردشگران برای سفر به کیش
    سید محمد مکبری 1403
  6. هواداری؛ تعلق و گریز (مطالعه کیفی بر روی هواداران هری پاتر در ایران)
    مهشید لطف ملایری 1402
  7. بازنمایی زنان نقاش در خودنگاره در صفحه اجتماعی اینستاگرام
    ریحانه علی زاده 1402
  8. فعالیت انسان دوستانه بلاگرهای خیریه و مسئولیت اجتماعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    زهرا فلاحیان 1402
  9. نقش شبکه های تلویزیونی در اشاعه اصول حقوق بشر نمونه موردی: استان ذی قار شهر ناصریه عراق
    حسن نعمه خضیر السعیدی 1402
  10. ارائه الگوی کارزارهای موفق خیریه‌های مردمی بر بستر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی
    مصطفی رزاقی 1402
  11. مقایسه انگیزه مصرف اینستاگرام و تلگرام در بین نوجوانان مورد مطالعه دانش ‌آموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران
    علی رضائی ولاشدی 1402
  12. توسعه کارآفرینی در سازمان های خبری با استفاده از گوش دادن موثر
    مهدیه قاسمی 1402
  13. تاثیر تبلیغات در سامانه های اجتماعی بر جذب گردشگر داخلی در جزیره کیش
    بهزاد ابنوس 1401
  14. مطالعه ابعاد حضور روحانیون شیعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از منظر مطالعات شهرت
    علی مومنی 1401
  15. نقش سلبریتی ها در مصرف گرایی مخاطبان (فالوورها) مطالعه موردی اینستاگرام
    بنت الهدی یوسف زاده 1401
  16. قابل اعتمادبودن منابع اطلاعات سفروگردشگری دررسانه های اجتماعی
    شهرام ممتحن فخرانی 1401
  17. بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای ورزشی(مطالعه موردی دیدگاه های دانشجویان رشته تربیت بدنی دانشگاه تهران)
    فرهاد فرهادی 1401
  18. بررسی رابطه مصرف رسانه ای با سبک زندگی درکیش
    یزدان قاسمی فلاورجانی 1401
  19. مطالعه سبک زندگی زنان ایرانی خرده‌سلبریتی اینستاگرام
    زینب شجاعیان زنجانی 1400
  20. خوانش مادران از تصویر کودکی در پُست‌های اینستاگرامی کودکان اینفلوئنسر ایرانی
    زهرا رضانیا 1400
  21. مطالعه نقش سلبریتی‌ها از نظر ارتباطات رسانه‌ای بر هویت اجتماعی جوانان در افغانستان (مطالعه موردی: دانشجویان دوره لیسانس دانشگاه قندهار)
    مجیب الرحمن زیارمل 1400
  22. شهرت اینستاگرامی در ایران: مطالعه ای اکتشافی بر روی دانشجویان کاربر اینستاگرامی در دانشگاه تهران
    فائزه حسنوند 1400
  23. نحوه تولید و بازنشر خبر و محتوا در شبکه های اجتماعی موبایل محور
    مهدی ساکی 1400
  24. سلبریتی های کوچک، نگاه اکتشافی به عوامل، جزئیات و پیامدهای شهرت کودکان در اینستاگرام
    مهسا مقیمیان 1399
  25. نقش شبکه های اجتماعی در تصویر بدن زنان: مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام و گرایش به جراحی زیبایی صورت در زنان
    مهسا رسولی 1399
  26. بررسی تجربه ی سفر به ایران از نگاه بلاگرهای خارجی اینستاگرام
    صدف ابراهیمیان 1399
  27. مطالعه مولفه‌های اثرگذار در جذابیت شبکه‌های مجازی از منظر جوانان
    حمید نعمتی 1399
  28. مطالعه تطبیقی عنصر اعتماد در شبکه خبر صدا و سیما با شبکه خبری بی بی سی فارسی
    آرزو اصلاحی 1399
  29. رادیو بی بی سی به عنوان مهمترین منبع خبر (مورد مطالعه افغانستان)
    اسما رزما 1399
  30. مقایسه سطح تاب آوری اجتماعی در جوامع شهری و روستایی ( مورد مطالعه: منطقه سر پل ذهاب )
    پریشاد احمدی 1398
  31. مطالعه کارکرد سواد دیجیتالی در بهبود کیفیت زندگی شهری معلولان جسمی و حسی جوان
    فاطمه فتحی 1398
  32. رسانه های اجتماعی و شکاف ین نسلی: پژوهش کیفی با مطالعه موردی اینستاگرام
    هانیه سبزعلیان 1398
  33. مطالعه‌ی رابطه میان انیمیشن‌های فانتزی محور و تخیل کودکان
    مریم خالقی پور 1397
  34. دوجهانی شدن ها و همزیستی در دو فضای واقعی - مجازی: مطالعه موردی ارزش های فرهنگی نوجوانان شهر زاهدان
    آزاده هاشمی منفرد 1396
  35. مطالعه تجربه مواجهه با فرصت ها و تهدیدهای آن لاین در فضای مجازی توسط نوجوانان با تاکید بر شاخصهای سواد اینترنتی
    هانیه قدسیان سرشت 1396
  36. مطالعه تحلیل ساختار شبکه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالعه موردی: موسسه‌های خیریه ایرانی عضو اینستاگرام
    فرید فنونی 1396