Masoud Kousari

Professor

Update: 2025-02-20

Masoud Kousari

Faculty of Social Sciences / علوم ارتباط‌ات‌ اجتماعي‌

P.H.D dissertations

  1. بررسي الگوي تبليغاتي كانديداهاي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در تلويزيون
    مرضیه نوری نیارکی 2023
  2. ساختن خبر در اخبار 21: پژوهشی مردم‌نگارانه در اجرای سیاست خبری
    امین طیّب طاهر 2022
  3. مطالعه انتقادی، عملکرد رسانه های جمعی در جامعه چند قومیتی افغانستان
    یوسف احمدی 2020
  4. شناسايي گفتمان‌هاي موجود در فرهنگ تصويري شهر تهران: با تاكيد بر بازنمايي هويت ملي در آثار هنري محيطي
    محمدرشید صوفی 2019
  5. مطالعه سواد الكترونيك و رابطه آن با رفتارهاي مرتبط با سلامت در اينترنت در ميان شهروندان تهراني
    محمد احمدی 2019
  6. مواجهه دياليتيكي كاربر (سوژه) با دو فضاي واقعي و مجازي، و شكل‌گيري فضاي سوم مطالعه موردي بازي پوكمون‌گو
    عباس عموری 2019
  7. آينده‌پژوهي كيفيت محتوا در فضاي مجازي (با تاكيد بر اينترنت) در افق ايران 1404
    محمدمهدی مولایی 2018
  8. پديدارشناسي حسابداري در جامعه حسابداري ايران
    سیدمصطفی سیدحسینی 2018
  9. نقش رسانه‌های دیجیتال در دگرگونی مصرف فرهنگی: مطالعه موردی شهروندان تهرانی
    علیرضا مرادی 2018
  10. آموزش سواد رسانه‌اي در مدارس ايران: ضرورت بازنگري در نظام معرفتي گفتمان آموزش سواد رسانه‌اي
    صبا خسروی 2018
  11. واکاری گفتمان امپراطوری: تحلیل ریتورک بازنمایی کردها در سفرنامه های غربی
    مصطفی احمدزاده 2018
  12. تحليل فيلم هاي كوتاه بلوتوثي و ويديوهاي ايراني سايت يوتيوب
    آوات رضانیا 2018
  13. همگرايي رسانه اي در هنر، مطالعه تعامل و مشاركت در هنر رسانه اي ديجيتالي ايران
    معصومه تقی زادگان 2018
  14. تحولات نشانه شناختی در دیالوگ میان دین و سینما: مطالعه موردی سینمای ایران پس از انقلاب
    حسین سرفراز 2018
  15. منظر ذهني تهران در سينماي ايران مطالعه آثار سه نسل از فيلمسازان سينماي ايران
    بهارک محمودی حنارود 2018
  16. گفتگو در فضای مجازی فارسی‌زبان: مطالعه موردی دو جماعت مجازی در شبکه اجتماعی فیسبوک
    صدرا خسروی 2018

Master Theses

  1. خوانش مخاطبان از مستندهاي بحران آب: مطالعه موردي مستند مادركشي
    عطیه ملک زاهدی 2024
  2. هویت دخترانه و رپ فارسی؛ نقش رپ فارسی در برساخت روایی هویت
    مهسا طاعتی لاطران 2024
  3. شناخت قهرمان دختران نوجوان و پیامدها و دریافت های هویتی آن ها از قهرمان های حقیقی و رسانه ای
    زهره احمدی 2024
  4. تلفن همراه و تاثیر آن بر ارتباطات میان فردی جوانان دانشجو (مطالعه دانشجویان دانشگاه های تهران)
    طاهره خیرخواه 2023
  5. مداح به مثابه سلبریتی؛ ویژگی های مداحان سلبریتی از نگاه هواداران در اینستاگرام
    ریحانه امیرآبادی فراهانی 2023
  6. مرگ در عصر شبه جاودانگی های دیجیتال؛ مطالعه ی تجربه زیسته ی سوگواری در صفحات اینستاگرامی درگذشتگان با تمرکز بر اداره کنندگان صفحه
    ریحانه تقوی نیک 2023
  7. بهره وري و خرسندي از وبلاگ نويسي در ايران
    فرخنده رحیمی 2023
  8. گفتمتن هويت، هويت و هژموني واسازي گفتمان هويت ملي در ايران
    فواد حبیبی 2023
  9. حكومت الكترونيك در ايران: مطالعه انتقادي رويكرد مديران دولتي و ارزيابي وبسايتهاي دولتي
    میترا شمسی 2023
  10. تحليل ارتباطي برنامه سازي در صدا و سيما: مطالعه موردي برنامه سازي ويژه نوجوانان
    مریم ابریشم کار 2023
  11. بررسي نظام برنامه سازي طنز در تلويزيون
    امیر اسمعیلی 2023
  12. نشانه شناسي و روايت شناسي سريال هاي تاريخي مرتبط با موضوع توسعه سياسي در اواخر پهلوي اول و اوايل پهلوي دوم
    مریم سلطانی احمدی 2023
  13. مطالعه مضامین پست های هواداران ایرانی انیمه و مانگاه در شبکه های اجتماعی
    زینب حافظ کلاهی 2022
  14. رویکرد صدا و سیما در سرگرمی تلویزیونی: مطالعه موردی برنامه استعدادیابی عصر جدید
    محمدحامد نوروزی اصفهانی 2022
  15. طرح تحقيق _ سيد ابوالحسن عسكر پور
    سیدابوالحسن عسکرپور 2022
  16. سياست خارجي انگليس و پوشش خبري حقوق بشر ايران در تارنماي BBC و تايمز
    مریم سبزعلی 2022
  17. جستجوی پیام‌ های سلامت محور در شبکه‌ های مجازی: نقش مولفه‌ های منبع، قالب پیام، درگیری و حمایت اجتماعی
    فریده افشانی 2022
  18. مطالعه بازنمود اینستاگرامی دانشجویان داوطلب محرومیت‌زدایی از تجربه زیسته خود در مواجهه با مناطق محروم
    ریحانه حیدری 2022
  19. مطالعه سیر تطور ممیزی در سینمای ایران بعد از انقلاب
    محمدهادی برجی 2021
  20. ارزیابی سیاستگذاری موسیقی جمهوری اسلامی ایران در دهه 90
    مریم هاشمی 2020
  21. هويت يابي و هويت زدايي در فرآيند مصرف بازي هاي ويدئويي
    کیانوش اکرم 2020
  22. تطور سياست‌هاي گفتماني موسيقي پاپ پس از انقلاب اسلامي (در 4 دهه اخير)
    حدیثه ایزدی 2019
  23. شناخت نقش ارتباطات ريسك در كاهش مخاطرات شغلي در صنايع بالادستي نفت ايران (مطالعه موردي شركتهاي ملي حفاري ايران و شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب)
    ابوذر بهمنی 2019
  24. تحليل دريافت و خوانش مخاطبان تبليغات، مطالعه مخاطبان شبكه هاي تبليغاتي تله شاپينگ
    مهروش ذاکری 2019
  25. سياستگذاري موسيقي و موسيقي مناسبتي در صدا و سيما و عوامل موثر بر آن مطالعه موردي: مطالعه تغيير فضاي موسيقايي راديو جوان و راديو پيام در ساعات روزهاي مناسبت و عادي
    زهراسادات چلنگر 2019
  26. بررسي تاثيرات عكس در شبكه ي اجتماعي اينستاگرام بر سبك زندگي و چگونگي بازتاب سبك زندگي در آن با مطالعه كاربران ايراني اين شبكه ع تلفن همراه دنياي پيش روي ما هنگام مكالمات متني
    سینا کیانپور 2019
  27. تحليل ساختار مجله فرهنگي تماشا (محصول شبكه BBC فارسي)
    حسین فتحی نصراباد 2019
  28. طرح تجقیق _ علیرضا مرادی
    علیرضا مرادی 2018
  29. مطالعه الگوهاي فعاليت سايبري اكتيويست‌هاي حوزه زنان و نسبت آن با اكتيويسم در فضاي واقعي
    پریا رحیمی 2018
  30. مطالعه خوانش زنان از تجارب زنانه در خاطرات شفاهي جنگ
    وحید امیرخانی 2018
  31. بازنمايي تصوير ايران در خبرگزاري هاي ريانوواستي و اينترفاكس روسيه
    محسن حق بین 2018
  32. واكاوي جنبش هاي نوين ديني در فضاي مجازي ايراني
    لیلا بهبودی جبه دار 2018
  33. بازنمايي رسانه هاي خبري در ادبيات داستاني معاصر
    فرزانه فخریان لنگرودی 2018
  34. مطالعه چالش هاي صنفي سينماي ايران بعد از انقلاب اسلامي (تا پايان دولت دهم)
    علی هدایتی 2018
  35. مطالعه تغييرات دومفهوم خود و ديگري در بستر تعاملي فضاي مجازي (با تاكيد بر شبكه اجتماعي فيس بوك)
    رقیه محمدی 2018
  36. استفاده و خرسندي طلاب از تماشاي تلويزيون (مطالعه موردي: طلاب دارالمبلغين فلسفي، واعظ شهير)
    روح الله روان بخش 2018
  37. اسطوره بازگشت به مردم: خوانشي بينا متني از سه فيلم سينمايي ديني (زيرنورماه، مارمولك و طلا ومس)
    عباس عموری 2018
  38. مطالعه كيفي مصرف و دريافت موسيقي توسط جوانان ايراني (مطالعه بر روي جوانان شهر كرج)
    زهرا اسدی 2018
  39. گفتمان شناسي فعاليت هاي فرهنگي فعالان جوان ايراني در شبكه هاي اجتماعي مجازي .مطالعه موردي فيس بوك
    علیرضا قدیری بشردوست 2018
  40. مصرف تجربه توريست و فضاي مجازي (مقايسه مصرف تجربه واقعي و مجازي گردشگران كوير مصر)
    پرستو فخاریان 2018
  41. مطالعه تحليل ساختار شبكه‌اي در شبكه اجتماعي اينستاگرام مطالعه موردي: موسسه‌هاي خيريه ايراني عضو اينستاگرام
    فرید فنونی 2018
  42. مقايسه ساختار روايي فيلم انيميشن ها و بازي هاي رايانه اي معادل آن ها و اثرات آن بر شكل گيري دو نوع مخاطب
    مهسا بدری 2018
  43. اجتماعات تفسيري و نقش آن بر خوانش رمان هاي زن محور (با تاكيد بر مطالعه قرائت زنان شهر تهران از رمان «چراغ ها را من خاموش مي كنم»
    سارا دلیریان 2018
  44. بررسي تاثير و تاثرات بين بازيگران بازي هاي رايانه اي و واقعيت مجازي : مطاله موردي و تفسيري بازيگران رايانه اي _ سيد مهدي دبستاني
    سیدمهدی دبستانی 2018
  45. بريكولاژ فرهنگي و هويت دياسپورا (مطالعه موردي: منتخبي از وبلاگ هاي ايرانيان آمريكا)
    مهدیه غنیان 2018
  46. مطالعه فعاليت‌هاي تجاري در شبكه‌هاي اجتماعي (نمونه موردي كسب و كار آنلاين كارآفرينان در شبكه اجتماعي اينستاگرام)
    زهرا فرهنگ فر 2018
  47. گفتمانهاي غالب غربيها در مورد اسلام / مسلمانان مطالعه مورد منتخبي از كاربران انگليسي زبان فيسبوك
    مریم رازانی 2018
  48. تاثير استفاده از پيامك بر ارتباط ميان فردي و خود انگاره نوجوان مطالعه موردي دختران نوجوان شهر اصفهان
    مرضیه سیروس نجف آبادی 2018
  49. دريافت دختران نوجوان از سريال هاي ماهواره اي فارسي زبان در رابطه با هويت جنسيتي
    مینا کامران 2018
  50. موسيقي زير زميني در تهران: بررسي سبك شناسي گروه هاي موسيقي زيرزميني و نحوه فعاليت اين گروخ خا
    میترا جعفری هرندی 2018
  51. مردم نگاري بازي ليزرتگ تعامل پلي و گيم در بازي ليزرتگ در ايران
    وحید یادگیربصیر 2018
  52. مطالعه مصرف مخاطبان انيمه و مانگا در ايران
    مرضیه ادهم 2018
  53. اتواتنوگرافي گروه هاي راك زيرزميني ايراني
    سهیل رضانژاد 2018
  54. مطالعه رابطه انگاره هاي ذهني و هويت فرهنگي نسل دوم ايرانيان مقيم آمريكا
    ایمانه عاملی 2018
  55. بازنمايي جنگ تحميلي در مستندهاي تلويزيوني ايران (مطالعه مقايسه اي مجموعه هاي روايت فتح و آخرين روزهاي زمستان)
    مریم رجب وندی 2018
  56. تحليل گفتمان آثار رضا اميرخاني (رمان هاي ارميا، بي و تن، من او؛ و قيدار)
    سمیه رزق جو 2018
  57. دو فضايي شدن سبك زندگي ايراني (مطالعه موردي شبكه هاي اجتماعي مجازي)
    محبوبه داودی کهکی 2018
  58. بررسي رابطه هوش فرهنگي و اتخاذ استراتژي هاي مديريت تعارض در بين مديران سازمان هاي فرهنگي كشور: مورد مطالعه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي
    غلامرضا سلگی 2018
  59. سياوچمانه ، منبع هويت ساز
    عبدالرحمان ادوای 2018
  60. مطالعه شيوه هاي خودابرازي زنان با عكس در شبكه هاي اجتماعي (مطالعه موردي اينستاگرام)
    مینا عینی فر 2018
  61. مردم نگاري تجربه تئاترهاي آزاد (كمدي و موزيكال) در تهران
    مرتضی عظیمی 2018
  62. سواد رسانه اي انتقادي فعالان سايبر زن و توانمند شدن آنها
    مونا شعبان کاسه گر 2018
  63. بررسي روايات مواجهه با مرگ جوان ايراني در سينماي ايران
    بهروز اشرف سمنانی 2018
  64. تحليل محتواي متون
    ریحانه هاشمیان 2018
  65. مطالعه مصرف رسانه¬هاي رسمي و غير رسمي؛ و سبك زندگي جوانان (بارويكرد: اوقات فراغت، مد، ارتباط با جنس مخالف)
    مریم فرخ زاد 2018
  66. بازنمایی رسانه های خبری در ادبیات داستانی معاصر
    فرزانه فخریان لنگرودی 2018
  67. مردم نگاري مداحي در قم:بررسي گونه ها،موقعيت هاي اجرا و سبك هاي مداحي
    سیداحسان فروتن مقدم 2018
  68. چگونگي مذاكره مولفه‌هاي شهروندي ملي در بافت «شهروندي فرهنگي»: مطالعه موردي كنش‌هاي مشاركتي و فعالان جوان عرصه عمومي فرهنگي در اينستاگرام
    سیده فرزانه سیاسی راد 2018
  69. مردانگي در موسيقي رپ ايراني _ فارسي در دهه 1380
    محمدمهدی مولایی 2018
  70. تحليل گفتمان شبكه كودك Gem junior در نظم گفتماني هويت مطلوب زنانه و تطبيق آن با كلان گفتمان هاي رسمي قبل و بعد از انقلاب در ايران
    امیرعلی تفرشی 2018
  71. چالش هاي زندگي ميان فرهنگي: مطالعه تجربه بازگشت تحصيل كردگان افغان
    زینب حسینی 2018
  72. مطالعه ارتباطات ميان فردي در هيأت‌هاي مذهبي
    مصطفی صفرزاده لاکلایه 2018
  73. زيست جهان دانشجويي در دانشگاه تهران (مطالعه موردي: پرديس هاي فني، هنر، پزشكي و دانشكده علوم اجتماعي)
    راضیه صیادی 2018
  74. تبيين شكاف ميان فرهنگ رسمي و فرهنگ كاربران جوان در شبكه ي اجتماعي فيسبوك (فرهنگ غيررسمي)
    مهسا ناشرالااحکامی 2018
  75. موسيقي خياباني در تهران و انواع آن
    مینا جعفری هرندی 2018