Abdollah Bicharanlou

Associate Professor

Update: 2025-01-31

Abdollah Bicharanlou

Faculty of Social Sciences / علوم ارتباط‌ات‌ اجتماعي‌

Master Theses

  1. تحلیل کنش گری سیاسی اینفلوئنسرها در شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال 1401
    مهدیس عباسی 2024
  2. تجربه زیسته دختران نوجوان در مواجهه با فیلترینگ شبکه های اجتماعی
    زینب آورکانی 2024
  3. مطالعه بازی های رسانه ای و تاثیر آن بر گفتار کاربران شبکه های اجتماعی مطالعه موردی بازی شب های مافیا
    حانیه چمنی 2024
  4. دریافت زنان مذهبی از بازنمایی نقش های خانوادگی و اجتماعی زنان در برنامه های خانواده محور تلویزیون ایران
    مرضیه سفاری 2024
  5. مطالعه سیاست های رسانه ای-فرهنگی سازمان صداوسیما در سال های 1383-1372
    محمد حسین خلیلی 2024
  6. فعالیت انسان دوستانه بلاگرهای خیریه و مسئولیت اجتماعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    زهرا فلاحیان 2024
  7. خوانش مخاطبان نوجوان از کلیپ های اینفلوئنسرهای طنز در اینستاگرام
    زهرا خالق وردی 2024
  8. مطالعه مصرف فرهنگی و رسانه ای کودکان 9 تا 12 ساله و نسبت آن با رویکرد والدگری والدین آنها
    سیده بشری گلدانی 2024
  9. تحلیل الگوهای تاثیر اخبار جعلی بر کاربران رسانه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی مخاطبان توییتر فارسی)
    حسین خوش گفتارمقدم 2023
  10. مطالعه کارکردهای فرهنگی اجتماعی زیارتگاه شیعی؛ بررسی تطبیق زیارتگاه شیعی با مفهوم حوزه عمومی یورگن هابرماس
    محمدرضا رفیق دوست 2023
  11. جهانی شدن هنر و تغییرات هویتی نوجوانان ایرانی: مولفه ها و آثار هویتی هواداری نوجوانان ایرانی از گروه های پاپ کره ای
    متین عزیزی 2023
  12. تحلیل خرده فرهنگ های هواخواهی موسیقی کره ای، مطالعه موردی طرفداران گروه موسیقی بی تی اس
    مریم رحیمی پور 2023
  13. بررسي سلسله مراتب اقتدار خانواده در فيلم هاي سينمايي 1387-1397
    نوشین صفائیان 2023
  14. مرگ در عصر شبه جاودانگی های دیجیتال؛ مطالعه ی تجربه زیسته ی سوگواری در صفحات اینستاگرامی درگذشتگان با تمرکز بر اداره کنندگان صفحه
    ریحانه تقوی نیک 2023
  15. بازنمایی تراجنسی ها در فیلم های سینمای ایران
    مرضیه شاه محمدی 2022
  16. زیست های چندگانه در فضاهای واقعی و مجازی: مطالعه ی رفتار های متفاوت زنان در فضای واقعی، توییتر و اینستاگرام
    فروغ موحدزاده 2022
  17. مطالعه ابعاد حضور روحانیون شیعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از منظر مطالعات شهرت
    علی مؤمنی 2022
  18. رویکرد صدا و سیما در سرگرمی تلویزیونی: مطالعه موردی برنامه استعدادیابی عصر جدید
    محمدحامد نوروزی اصفهانی 2022
  19. خوانش مخاطبان از صفحات خرده سلبریتی های آرایشی در اینستاگرام
    المیرا نوری 2022
  20. مطالعه ی خوانش مخاطبان از برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی»
    فائزه جبارپور 2022
  21. برساخت هویت هواداران سلبریتی های سینمایی در جماعت های مجازی اینستاگرام
    معصومه شمس اسمعیلی 2022
  22. مطالعه انتقادی دانش خودشناسی و سواد رسانه ای در ثبت و انتشار تصویر سلفی در بین جوانان
    نورالهدی حسین محمد 2022
  23. تاریخ نگاری تصویری؛ مطالعه برساخت نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران در سینمای مستند
    محمد نجفی حسن آبادی 2022
  24. مرتضی آوینی سوژه هنر انقلاب
    ارد براری پارکی 2022
  25. مطالعه چارچوب بندی اخبار مرتبط با فقر: مطالعه موردی فارس، ایسنا، بی بی سی فارسی و دویچه وله فارسی
    هادی سلگی 2022
  26. مطالعه سبک زندگی زنان ایرانی خرده سلبریتی اینستاگرام
    زینب شجاعیان زنجانی 2022
  27. مطالعه بازنمود اینستاگرامی دانشجویان داوطلب محرومیت زدایی از تجربه زیسته خود در مواجهه با مناطق محروم
    ریحانه حیدری 2022
  28. مطالعه سیر تطور ممیزی در سینمای ایران بعد از انقلاب
    محمدهادی برجی 2021
  29. شرايط امكان اقتباس سينمايي از رمان‌هاي فارسي
    حسین عباسی 2021
  30. رژیم عواطف در سینمای ایران
    وحید فراهانی 2021
  31. خوانش مادران از تصویر کودکی در پُست های اینستاگرامی کودکان اینفلوئنسر ایرانی
    زهرا رضانیا 2021
  32. مطالعه مصرف و دریافت دختران نوجوان زیسته در بافت فرهنگی ِ دینی از موسیقی
    زینب خرمی شاد 2021
  33. تبیین نقش و ضرورت روش های تصویری در علوم اجتماعی
    رقیه مقبلی هنزائی 2021
  34. نحوه تولید و بازنشر خبر و محتوا در شبکه های اجتماعی موبایل محور
    مهدی ساکی 2021
  35. باز نمایی تصویر شهید در سینمای دفاع مقدس
    محمد جواد نوری 2021
  36. تصویر مدرسه در سینمای ایران (از دهه 40 تا دهه 90)
    محمّد مهدی زمزم 2021
  37. نقش شبکه های اجتماعی در تصویر بدن زنان: مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام و گرایش به جراحی زیبایی صورت در زنان
    مهسا رسولی 2021
  38. نقش روابط عمومی در پیشگیری و مبارزه با فساد اداری - مالی در بانک های ایران
    یعقوب صلاحی 2021
  39. نیروی کار دیجیتالی و بازتولید ساز و کارهای بازار آزاد در فضای مجازی
    فروزان یزدانی پور 2021
  40. ارزیابی سیاستگذاری موسیقی جمهوری اسلامی ایران در دهه 90
    مریم هاشمی 2020
  41. تطور مدل آموزش رسانه ای در تولیدات تصویری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
    هانیه کلهر 2020
  42. مطالعه جامعه شناختی روابط عاطفی و ازدواج در شبکه های اجتماعی با تاکید بر شبکه اجتماعی اینستاگرام
    فاطمه آقائی 2020
  43. نقش موبایل در تغییر مصرف رسانه ای زنان خانه دار: گذار از تلویزیون به رسانه های اجتماعی
    نگار رامش 2020
  44. رسانه هاي اجتماعي و هويت يابي جهاني (مطالعه مقايسه اي اينستاگرام و تلگرام)
    محمدجواد بیژنی 2019
  45. بازنمايي زن كرد در فيلم هاي سينمايي ايران، با تاكيد بر كارگردانان كرد در مقايسه با كارگردانان غيركرد
    آمینه کرمی 2019
  46. مطالعه مصرف و دريافت موسيقي توسط مخاطبان راديو پيام و راديو آوا
    فاطمه مهری خواه 2019
  47. تطور سياست‌هاي گفتماني موسيقي پاپ پس از انقلاب اسلامي (در 4 دهه اخير)
    حدیثه ایزدی 2019
  48. مطالعه مفهوم‌سازي استعاري "زن" در زبان فارسي زنان عامه و فعالان زن ايراني (مطالعه موردي: شبكه اجتماعي اينستاگرام)
    زهره بوالی 2019
  49. مطالعه كاركرد سواد ديجيتالي در بهبود كيفيت زندگي شهري معلولان جسمي و حسي جوان
    فاطمه فتحی 2019
  50. مطالعه ميدان روزنامه نگاري اكتشافي در مطبوعات ايران از طريق تحويل تجربه زيسته روزنامه‌نگاران داراي انگيزه كشف حقيقت
    ریحانه سادات یاسینی 2019
  51. بازنمايي گذشت در سينماي ايران از منظر تحليل جنسيتي و خوانش مخاطبان خاص
    یاسمین محمدی 2019
  52. مطالعه بازنمايي دانشگاه در سينماي پس از انقلاب در نسبت با گفتمان هاي سياسي مسلط
    راضیه علی پورمشکانی 2019
  53. بازنمود خود و شكل‌گيري هويت توسط خرده‌سلبريتي‌هاي شبكه اجتماعي: مطالعه موردي خرده‌سلبريتي‌هاي مد اسلامي-ايراني در اينستاگرام
    شفق ضرغامی 2019
  54. كشف پيرنگ‌هاي اصلي ژانر وحشت در فيلم‌هاي سينماي ايران و مقايسه‌ي آن با ژانر وحشت هاليوود
    بهنوش یزدی زاده 2019
  55. مد جوانان و سياستگذاري امر روزمره در ايران
    سحرسادات عارف 2018
  56. مهاجرت و مصرف رسانه اي، مطالعه نحوه نظارت والدين افغانستاني بر استفاده فرزندان از شبكه هاي تلويزيونهاي ماهواره اي
    آزاده طاهری 2018
  57. مطالعه الگوهاي فعاليت سايبري اكتيويست‌هاي حوزه زنان و نسبت آن با اكتيويسم در فضاي واقعي
    پریا رحیمی 2018
  58. بازنمايي مسئله‌ي اجتماعي در مستندهاي تلويزيوني (مطالعه موردي مسئله‌ي طلاق طي سالهاي 1385 تا 1395)
    مریم مومن زاده 2018
  59. مطالعه نحوه كاربرد ارتباطات گفتاري در برنامه هاي تلويزيوني خردسالان با هدف تدوين اصول مطلوب
    الهام اشجع 2018
  60. مطالعه خوانش زنان از تجارب زنانه در خاطرات شفاهي جنگ
    وحید امیرخانی 2018
  61. مطالعه‌اي در مورد سلبريتي‌ها و دانش‌آموزان دبيرستاني، مطالعه موردي: دبيرستان‌هاي فرهنگ(پسرانه) و طلوع (دخترانه)
    رضا شریفی 2018
  62. تعامل تلويزيون و منبر؛با تمركز بر بازنمايي سخنراني‌هاي مذهبي در شبكه‌هاي سيماي جمهوري اسلامي ايران
    کبری حاجی محمدی کشمرزی 2018
  63. مطالعه دلايل اجتماعي و ارتباطي شكل گيري واكنش ناخواسته در ميان تماشاگران آثار اجتماعي سينماي ايران
    امیررضا تجویدی 2018
  64. بازنمايي نقش رسانه هاي جديد در ارتباطات بين فردي در سينماي ايران
    مرضیه شریفی 2018
  65. تيپولوژي بدن رسانه اي و تحليل كردارهاي بدني كاربران شبكه اجتماعي اينستاگرام
    گلنار گیشنیزجانی 2018
  66. مطالعه شيوه هاي خودابرازي زنان با عكس در شبكه هاي اجتماعي (مطالعه موردي اينستاگرام)
    مینا عینی فر 2018
  67. خوانش انتقادي زنان تهراني از سريالهاي سوپ آپرا (سريالهاي خانوادگي)
    رویا شریفی 2018
  68. مطالعه خوانش رتوريك انتقادي از فيلم مستند سياسي
    محمدحسن یادگاری 2018
  69. هويت دخترانه و تلفن همراه هوشمند: كاربرد تلفن همراه هوشمند در برساخت روايي هويت
    زهرا صبورنژاد 2018
  70. مطالعه چيستي و چگونگي نظارت مادران افغانستاني مقيم ايران بر مصرف تلويزيون هاي ماهواره اي فرزندان نوجوان
    معصومه حسینی 2018
  71. تحليل روايت دخترانگي در تلويزيون
    هاجر پاک کردکندی 2018
  72. تحليل زندگي روزمره يوتوپيايي زنان غربي پيوسته به دولت اسلامي عراق و شام (داعش)
    زهرا فرمد 2018
  73. مطالعه ارتباطات ميان فردي در هيأت‌هاي مذهبي
    مصطفی صفرزاده لاکلایه 2018
  74. مطالعه خوانش مخاطبان از سريالهاي تاميني شبكه تلويزيوني آي فيلم
    رضوان سهرابی 2018
  75. عوامل مؤثر بر آپلود عكس پرتره در شبكه‌هاي اجتماعي براي دختران با تأكيد برملاحظات ديني (مطالعه موردي دختران جوان 18-25 ساله)
    علی رسولزاده 2018
  76. تدوين الويت هاي كدهاي مسئوليت اجتماعي در فضاي مجازي: مطالعه موردي شهروندان شهر تهران
    سیدمیلاد موسوی حق شناس 2018
  77. تجزيه و تحليل تطبيقي ادراك مخاطبان در مورد فيلم وار (مطالعه موردي: مخاطبان پاكستاني دو استان پنجاب و خيبرپختونخوان)
    عایشه صدیقه لطفی 2018
  78. مطالعه پيامهاي سلامت محور در خصوص بيماريهاي خاص در صدا و سيما و خوانش مخاطبان از آن: مطالعه موردي سريال پريا
    زینب ابراهیم زاده 2018
  79. مطالعه نظام توليد برنامه هاي طنز تلويزيوني صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران با رويكرد تحليل ژانر برنامه خندوانه
    سیدشهاب پورهاشمیان 2018
  80. بررسي جامعه شناختي تاثير سلبريتي ها برگروه هاي مرجع دانشجويان
    حسین حق پناه 2018
  81. بازنمايي رفاه مادي در سريال هاي تلويزيوني ايراني
    میترا ولی زاده 2018
  82. مطالعه مصرف و دريافت رسانه اي - اطلاعاتي فعالان بازار سرمايه
    مروارید اسلامی 2018