عبداله بیچرانلو حسن

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/11/12

عبداله بیچرانلو حسن

دانشکده علوم اجتماعی / علوم ارتباط‌ات‌ اجتماعی‌

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تحلیل کنش گری سیاسی اینفلوئنسرها در شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال 1401
    مهدیس عباسی 1403
  2. تجربه زیسته دختران نوجوان در مواجهه با فیلترینگ شبکه های اجتماعی
    زینب آورکانی 1403
  3. مطالعه بازی های رسانه ای و تاثیر آن بر گفتار کاربران شبکه های اجتماعی مطالعه موردی بازی شب های مافیا
    حانیه چمنی 1403
  4. دریافت زنان مذهبی از بازنمایی نقش های خانوادگی و اجتماعی زنان در برنامه های خانواده محور تلویزیون ایران
    مرضیه سفاری 1403
  5. مطالعه سیاست های رسانه ای-فرهنگی سازمان صداوسیما در سال های 1383-1372
    محمد حسین خلیلی 1403
  6. فعالیت انسان دوستانه بلاگرهای خیریه و مسئولیت اجتماعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
    زهرا فلاحیان 1402
  7. خوانش مخاطبان نوجوان از کلیپ های اینفلوئنسرهای طنز در اینستاگرام
    زهرا خالق وردی 1402
  8. مطالعه مصرف فرهنگی و رسانه ای کودکان 9 تا 12 ساله و نسبت آن با رویکرد والدگری والدین آنها
    سیده بشری گلدانی 1402
  9. تحلیل الگوهای تاثیر اخبار جعلی بر کاربران رسانه های اجتماعی در ایران (مطالعه موردی مخاطبان توییتر فارسی)
    حسین خوش گفتارمقدم 1402
  10. مطالعه کارکردهای فرهنگی اجتماعی زیارتگاه شیعی؛ بررسی تطبیق زیارتگاه شیعی با مفهوم حوزه عمومی یورگن هابرماس
    محمدرضا رفیق دوست 1402
  11. جهانی شدن هنر و تغییرات هویتی نوجوانان ایرانی: مولفه ها و آثار هویتی هواداری نوجوانان ایرانی از گروه های پاپ کره ای
    متین عزیزی 1402
  12. تحلیل خرده فرهنگ های هواخواهی موسیقی کره ای، مطالعه موردی طرفداران گروه موسیقی بی تی اس
    مریم رحیمی پور 1402
  13. بررسی سلسله مراتب اقتدار خانواده در فیلم های سینمایی 1387-1397
    نوشین صفائیان 1402
  14. مرگ در عصر شبه جاودانگی های دیجیتال؛ مطالعه ی تجربه زیسته ی سوگواری در صفحات اینستاگرامی درگذشتگان با تمرکز بر اداره کنندگان صفحه
    ریحانه تقوی نیک 1401
  15. بازنمایی تراجنسی ها در فیلم های سینمای ایران
    مرضیه شاه محمدی 1401
  16. زیست های چندگانه در فضاهای واقعی و مجازی: مطالعه ی رفتار های متفاوت زنان در فضای واقعی، توییتر و اینستاگرام
    فروغ موحدزاده 1401
  17. مطالعه ابعاد حضور روحانیون شیعی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از منظر مطالعات شهرت
    علی مومنی 1401
  18. رویکرد صدا و سیما در سرگرمی تلویزیونی: مطالعه موردی برنامه استعدادیابی عصر جدید
    محمدحامد نوروزی اصفهانی 1401
  19. خوانش مخاطبان از صفحات خرده سلبریتی های آرایشی در اینستاگرام
    المیرا نوری 1401
  20. مطالعه ی خوانش مخاطبان از برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی»
    فائزه جبارپور 1400
  21. برساخت هویت هواداران سلبریتی های سینمایی در جماعت های مجازی اینستاگرام
    معصومه شمس اسمعیلی 1400
  22. مطالعه انتقادی دانش خودشناسی و سواد رسانه ای در ثبت و انتشار تصویر سلفی در بین جوانان
    نورالهدی حسین محمد 1400
  23. تاریخ نگاری تصویری؛ مطالعه برساخت نهضت ملی شدن صنعت نفت ایران در سینمای مستند
    محمد نجفی حسن آبادی 1400
  24. مرتضی آوینی سوژه هنر انقلاب
    ارد براری پارکی 1400
  25. مطالعه چارچوب بندی اخبار مرتبط با فقر: مطالعه موردی فارس، ایسنا، بی بی سی فارسی و دویچه وله فارسی
    هادی سلگی 1400
  26. مطالعه سبک زندگی زنان ایرانی خرده سلبریتی اینستاگرام
    زینب شجاعیان زنجانی 1400
  27. مطالعه بازنمود اینستاگرامی دانشجویان داوطلب محرومیت زدایی از تجربه زیسته خود در مواجهه با مناطق محروم
    ریحانه حیدری 1400
  28. مطالعه سیر تطور ممیزی در سینمای ایران بعد از انقلاب
    محمدهادی برجی 1400
  29. شرایط امکان اقتباس سینمایی از رمان‌های فارسی
    حسین عباسی 1400
  30. رژیم عواطف در سینمای ایران
    وحید فراهانی 1400
  31. خوانش مادران از تصویر کودکی در پُست های اینستاگرامی کودکان اینفلوئنسر ایرانی
    زهرا رضانیا 1400
  32. مطالعه مصرف و دریافت دختران نوجوان زیسته در بافت فرهنگی ِ دینی از موسیقی
    زینب خرمی شاد 1400
  33. تبیین نقش و ضرورت روش های تصویری در علوم اجتماعی
    رقیه مقبلی هنزائی 1400
  34. نحوه تولید و بازنشر خبر و محتوا در شبکه های اجتماعی موبایل محور
    مهدی ساکی 1400
  35. باز نمایی تصویر شهید در سینمای دفاع مقدس
    محمد جواد نوری 1400
  36. تصویر مدرسه در سینمای ایران (از دهه 40 تا دهه 90)
    محمّد مهدی زمزم 1400
  37. نقش شبکه های اجتماعی در تصویر بدن زنان: مطالعه موردی شبکه اجتماعی اینستاگرام و گرایش به جراحی زیبایی صورت در زنان
    مهسا رسولی 1399
  38. نقش روابط عمومی در پیشگیری و مبارزه با فساد اداری - مالی در بانک های ایران
    یعقوب صلاحی 1399
  39. نیروی کار دیجیتالی و بازتولید ساز و کارهای بازار آزاد در فضای مجازی
    فروزان یزدانی پور 1399
  40. ارزیابی سیاستگذاری موسیقی جمهوری اسلامی ایران در دهه 90
    مریم هاشمی 1399
  41. تطور مدل آموزش رسانه ای در تولیدات تصویری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
    هانیه کلهر 1399
  42. مطالعه جامعه شناختی روابط عاطفی و ازدواج در شبکه های اجتماعی با تاکید بر شبکه اجتماعی اینستاگرام
    فاطمه آقائی 1399
  43. نقش موبایل در تغییر مصرف رسانه ای زنان خانه دار: گذار از تلویزیون به رسانه های اجتماعی
    نگار رامش 1399
  44. رسانه های اجتماعی و هویت یابی جهانی (مطالعه مقایسه ای اینستاگرام و تلگرام)
    محمدجواد بیژنی 1398
  45. بازنمایی زن کرد در فیلم های سینمایی ایران، با تاکید بر کارگردانان کرد در مقایسه با کارگردانان غیرکرد
    آمینه کرمی 1398
  46. مطالعه مصرف و دریافت موسیقی توسط مخاطبان رادیو پیام و رادیو آوا
    فاطمه مهری خواه 1398
  47. تطور سیاست‌های گفتمانی موسیقی پاپ پس از انقلاب اسلامی (در 4 دهه اخیر)
    حدیثه ایزدی 1398
  48. مطالعه مفهوم‌سازی استعاری "زن" در زبان فارسی زنان عامه و فعالان زن ایرانی (مطالعه موردی: شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    زهره بوالی 1398
  49. مطالعه کارکرد سواد دیجیتالی در بهبود کیفیت زندگی شهری معلولان جسمی و حسی جوان
    فاطمه فتحی 1398
  50. مطالعه میدان روزنامه نگاری اکتشافی در مطبوعات ایران از طریق تحویل تجربه زیسته روزنامه‌نگاران دارای انگیزه کشف حقیقت
    ریحانه سادات یاسینی 1398
  51. بازنمایی گذشت در سینمای ایران از منظر تحلیل جنسیتی و خوانش مخاطبان خاص
    یاسمین محمدی 1398
  52. مطالعه بازنمایی دانشگاه در سینمای پس از انقلاب در نسبت با گفتمان های سیاسی مسلط
    راضیه علی پورمشکانی 1398
  53. بازنمود خود و شکل‌گیری هویت توسط خرده‌سلبریتی‌های شبکه اجتماعی: مطالعه موردی خرده‌سلبریتی‌های مد اسلامی-ایرانی در اینستاگرام
    شفق ضرغامی 1398
  54. کشف پیرنگ‌های اصلی ژانر وحشت در فیلم‌های سینمای ایران و مقایسه‌ی آن با ژانر وحشت هالیوود
    بهنوش یزدی زاده 1397
  55. مد جوانان و سیاستگذاری امر روزمره در ایران
    سحرسادات عارف 1397
  56. مهاجرت و مصرف رسانه ای، مطالعه نحوه نظارت والدین افغانستانی بر استفاده فرزندان از شبکه های تلویزیونهای ماهواره ای
    آزاده طاهری 1397
  57. مطالعه الگوهای فعالیت سایبری اکتیویست‌های حوزه زنان و نسبت آن با اکتیویسم در فضای واقعی
    پریا رحیمی 1397
  58. بازنمایی مسئله‌ی اجتماعی در مستندهای تلویزیونی (مطالعه موردی مسئله‌ی طلاق طی سالهای 1385 تا 1395)
    مریم مومن زاده 1397
  59. مطالعه نحوه کاربرد ارتباطات گفتاری در برنامه های تلویزیونی خردسالان با هدف تدوین اصول مطلوب
    الهام اشجع 1397
  60. مطالعه خوانش زنان از تجارب زنانه در خاطرات شفاهی جنگ
    وحید امیرخانی 1397
  61. مطالعه‌ای در مورد سلبریتی‌ها و دانش‌آموزان دبیرستانی، مطالعه موردی: دبیرستان‌های فرهنگ(پسرانه) و طلوع (دخترانه)
    رضا شریفی 1397
  62. تعامل تلویزیون و منبر؛با تمرکز بر بازنمایی سخنرانی‌های مذهبی در شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران
    کبری حاجی محمدی کشمرزی 1396
  63. مطالعه دلایل اجتماعی و ارتباطی شکل گیری واکنش ناخواسته در میان تماشاگران آثار اجتماعی سینمای ایران
    امیررضا تجویدی 1396
  64. بازنمایی نقش رسانه های جدید در ارتباطات بین فردی در سینمای ایران
    مرضیه شریفی 1396
  65. تیپولوژی بدن رسانه ای و تحلیل کردارهای بدنی کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام
    گلنار گیشنیزجانی 1396
  66. مطالعه شیوه های خودابرازی زنان با عکس در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی اینستاگرام)
    مینا عینی فر 1396
  67. خوانش انتقادی زنان تهرانی از سریالهای سوپ آپرا (سریالهای خانوادگی)
    رویا شریفی 1396
  68. مطالعه خوانش رتوریک انتقادی از فیلم مستند سیاسی
    محمدحسن یادگاری 1396
  69. هویت دخترانه و تلفن همراه هوشمند: کاربرد تلفن همراه هوشمند در برساخت روایی هویت
    زهرا صبورنژاد 1396
  70. مطالعه چیستی و چگونگی نظارت مادران افغانستانی مقیم ایران بر مصرف تلویزیون های ماهواره ای فرزندان نوجوان
    معصومه حسینی 1396
  71. تحلیل روایت دخترانگی در تلویزیون
    هاجر پاک کردکندی 1396
  72. تحلیل زندگی روزمره یوتوپیایی زنان غربی پیوسته به دولت اسلامی عراق و شام (داعش)
    زهرا فرمد 1396
  73. مطالعه ارتباطات میان فردی در هیات‌های مذهبی
    مصطفی صفرزاده لاکلایه 1396
  74. مطالعه خوانش مخاطبان از سریالهای تامینی شبکه تلویزیونی آی فیلم
    رضوان سهرابی 1396
  75. عوامل موثر بر آپلود عکس پرتره در شبکه‌های اجتماعی برای دختران با تاکید برملاحظات دینی (مطالعه موردی دختران جوان 18-25 ساله)
    علی رسولزاده 1396
  76. تدوین الویت های کدهای مسئولیت اجتماعی در فضای مجازی: مطالعه موردی شهروندان شهر تهران
    سیدمیلاد موسوی حق شناس 1396
  77. تجزیه و تحلیل تطبیقی ادراک مخاطبان در مورد فیلم وار (مطالعه موردی: مخاطبان پاکستانی دو استان پنجاب و خیبرپختونخوان)
    عایشه صدیقه لطفی 1396
  78. مطالعه پیامهای سلامت محور در خصوص بیماریهای خاص در صدا و سیما و خوانش مخاطبان از آن: مطالعه موردی سریال پریا
    زینب ابراهیم زاده 1396
  79. مطالعه نظام تولید برنامه های طنز تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با رویکرد تحلیل ژانر برنامه خندوانه
    سیدشهاب پورهاشمیان 1396
  80. بررسی جامعه شناختی تاثیر سلبریتی ها برگروه های مرجع دانشجویان
    حسین حق پناه 1396
  81. بازنمایی رفاه مادی در سریال های تلویزیونی ایرانی
    میترا ولی زاده 1396
  82. مطالعه مصرف و دریافت رسانه ای - اطلاعاتی فعالان بازار سرمایه
    مروارید اسلامی 1396