فصل پرواز؛ پروازی به سمت رستگاری

22 09 2024 11:42

کد خبر : 14410247

تعداد بازدید : 215

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

(وَ يُزَكِّيهِم وَ يُعَلِّمُهُمُ ٱلكِتَبَ وَ ٱلحِكمَةَ)

و آن‌ها را تزکیه می‌کند و کتاب و حکمت را به آنان می‌آموزد


و هنگامه دلنشین طلوع فصل رویایی با برآمدن خورشید مهر از دماوند استوار و دانشجویانی ثابت‌قدم در مسیر شکوفایی استعدادها در قلب علوم اجتماعی ایران.

 فصل جدیدی از زندگی پر از امید، تلاش و یادگیری است. فرصتی است برای کشف توانایی‌ها و استعداد نهفته‌تان؛ مانند یک صفحه سفید، فرصتی نو برای آغاز دوباره است که در هر کلاس، امید و آرزوهایمان، ایده‌ها و افکارمان را به پرواز درآوریم.

 هر یک از شما داستانی منحصر به فرد دارید؛ مسیرهایی متفاوت در راه قله‌ی موفقیت. امروز با شروع این مسیر، این داستان را با اتفاقات شگفت‌انگیزی می‌آفرینید.

 مسیری که شروعش با تزکیه، کتاب و حکمت آراسته شده است و گذرش با نشانه‌هایی بیشتر از بیست ممنوع، ولی همیشه دانشجویانش پویایی، بیداری و دانایی نامحدودی داشته، دارند و خواهند داشت. گاهی هم کنجکاوی زیاد، نهایتش دست‌اندازی است که ما را متوجه احتیاط کند؛ اما این احتیاط فرصتی است برای یادگیری و رشد.

 در این سال با چالش‌ها و موفقیت‌های بسیاری روبه‌رو خواهید شد. به یاد داشته باشید که هر چالش، درسی ارزشمند در دل خود دارد و هر موفقیت، نتیجه‌ی تلاش و پشتکار شماست. موسم ان است که از هر فرصتی برای یادگیری و رشد استفاده کنید.

 وقت آن رسیده که در کنار همدیگر بهترین سال‌های زندگی تحصیلی خود را همراه با یاورانی بگذرانیم که روزگاری مثل ما در پی ساختن خود بودند و الان شاگردانی دارند که با همه توان به دنبال ایفای نقشی اثرگذار در آینده جامعه در پرتو نورهای «رنگین آموزش عالی کشور» هستند.
پاییز شروعی است برای شکوه و رستگاری. شیرینی سربلندی در این مسیر وقتی تماشایی است که با فضل الهی، همت و پشتکار خودمان و راهنمایی اساتید به موفقیت برسیم. 

وقت آن است که از پیله بیرون بیاییم، بال‌های‌مان را بگشاییم و آماده پرواز شویم به سوی کشف دنیای جدید و آینده‌ای روشن؛ اوج بگیریم.

 بیایید همچون پرستوها با هم و با یاری هم به پرواز درآییم.  بیایید باغی پر از شکوفه‌های امید بسازیم.  پاییز فصل آغاز است؛  پاییز فصل پرواز است.

 چه کسی می‌داند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی؟  پیله‌ات را بگشا؛  تو به اندازه پروانه‌شدن زیبایی.

آغاز سال تحصیلی جدید مبارک

حوزه ریاست دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران