به گزارش روابط عمومی دانشکده‌ی علوم اجتماعی در روز دوشنبه مورخ ۱۰ مهرماه از ساعت ۷:۳۰ صبح و به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم قرائت زیارت پرفیض عاشورا به همراه صرف صبحانه در محوطه‌ی دانشکده‌ی علوم اجتماعی برگزار شد.

در این برنامه که به مدد هیئت عاشقان ثارالله(ع)، بسیج اساتید، هیئت عاشقان ولایت و حوزه مقاومت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تهران و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و دانشکده‌ی علوم اجتماعی برگزار شد؛ دکتر مهدی شهبازی، رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران و همچنین سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه، دکتر عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه و رئیس دانشکده ادبیات، دکتر مجید سلیمانی ساسانی، سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، دکتر یحیی بوذری‌نژاد، رئیس پردیس البرز دانشگاه تهران، دکتر سیدمهدی قمصری رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه، شماری از معاونان دانشکدگان و دانشکده‌‌ها، هیئت رئیسه‌ی دانشکده، جمعی از کارکنان دانشگاه و دانشکده و دانشجویان حضور یافتند.

 در ابتدای این مراسم زیارت عاشورا قرائت شد و سپس به مولودی‌خوانی و مدح اهل‌بیت علیهم‌السلام پرداخته شد. در انتها نیز شرکت‌کنندگان این برنامه بر سر سفره‌ی احسان(صبحانه) میهمان اباعبدالله الحسین(ع) بودند. همچنین لازم به ذکر است شرکت در این مراسم برای عموم آزاد بود.

روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران از همراهی و پشتیبانی هیئت‌ رئیسه دانشکده، کارکنان، هئیت دانشجویی سیدالشهدا (ع) و تعدادی از دانشجویان در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم تقدیر و تشکر می‌کند.

ن.خ./2- س.م./0

 

.