مراسم گرامیداشت مقام کارگر با حضور دکتر غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده و دکتر فاطمه ترابی معاون اداری و مالی دانشکده روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت در محل دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

 دکتر غلامرضا جمشیدیها از تلاش­های عزیزان دانشکده که در رشد و پویایی مجموعه نقش بسزایی دارند قدردانی کرد و ادامه داد: «تلاش‌های این افراد مایه خیر و برکت برای دانشکده است و با توجه به فرمایش پیامبر اکرم و ائمه اطهار علیه السلام، کار و تلاش و کوشش برای امرار معاش بالاترین عبادات است».

دکتر فاطمه ترابی با سپاسگزاری از خدمات ارزشمند تلاشگران ضمن مهم‌شمردن دغدغه‌های عزیزان و مسائل پیش روی آن‌ها و تلاش در جهت رفع آن‌ها خاطرنشان کرد: «در جلسه اخیر شورای معاونین اداری و مالی دانشگاه بحث کمبود نیروی پشتیبانی در دانشکده به نسبت اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان مطرح شد و امیدواریم دانشگاه به طور جدی به حل این مسئله بپردازد».

در این برنامه از زحمات رامین قلی‌پور، محمد علی‌نیا، اصغر پهلوان، یحیی رمضانی، یوسف محمدی، مهران محمدنژاد و حمید حقی که از نیروهای شریف خدمات، تأسیسات، فضای سبز و حمل و نقل دانشکده، با اهدای تقدیرنامه و هدایا سپاسگزاری به عمل امد.

 همچنین عباس شیخ‌الاسلامی رئیس امور اداری و پشتیبانی دانشکده، علیرضا ربیعی کارشناس پشتیبانی دانشکده و مژگان صلاح کارشناس روابط‌عمومی دانشکده از دیگر حاضران در این برنامه بودند.