Mehri Bahar

Associate Professor

Update: 2025-02-20

Mehri Bahar

Faculty of Social Sciences / علوم ارتباط‌ات‌ اجتماعي‌

P.H.D dissertations

  1. تحلیل وضعیت نفوذ و اثرگذاری اخبار جعلی در توئیتر فارسی؛ سنجش اثرگذاری نیروهای سایبری در هسته و مرکزیت شبکه گفتگو در دوران کرونا و شناسایی جغرافیای سیاسی، رفتارها و قالب بندی محتوایی این نیروها
    امیرعلی تفرشی 2023
  2. بازنمود و برساخت هویت های ایرانی و کانادایی در اجتماعات برخط مهاجران؛ ایرانیان ساکن کانادا در شبکه های اجتماعی مجازی
    مرتضی شمس 2023
  3. مطالعه تطبیقی نحوه بازنمایی هویت ملی و قومی در تلویزیون های افغانستان (شبکه تلویزیونی ملی، طلوع، نور، راه فردا و آیینه)
    حسین علی علیزاده 2023
  4. فرهنگ شهرگی در فضای رسانه ای ایران
    فایق حسینی 2020
  5. اينترنت و ارتباطات زيست محيطي: مطالعه برساخت پيام هاي بحران آب ايران در شبكه هاي اجتماعي
    فرزاد غلامی 2020
  6. بكارگيري تكنولوژيهاي ارتباطات و اطلاعات در راستاي دستيابي به توسعه پايدار محيط زيست ايران: مطالعه نگرش فعالان محيط زيست و شهروندان
    زهرا اسدی 2019
  7. بررسي چگونگي تبديل امر ايلي به امر قومي درفرآيند ادغام سازي ملي ( نمونه موردي قشقائي )
    سیدقاسم حسنی 2018

Master Theses

  1. مسئولیت اجتماعی و توسعه نوآوری در طبقه خلاق ایران: تحلیل شبکه لینکدین و مطالعه موردی کاریز آروان
    محمد افخمی 2025
  2. تجربه زیسته دختران نوجوان در مواجهه با فیلترینگ شبکه های اجتماعی
    زینب آورکانی 2024
  3. بررسی تاثیر رسانه های بین المللی بر آگاه سازی جوانان (مورد مطالعه: جوانان 18 تا 35 ساله شهر بغداد)
    شکر عبدالامیر غاجی الساعدی 2023
  4. زیست روزمره زنان خیر افغان در فضای مجازی
    الله داد حلیمی 2023
  5. مطالعه کارکردهای فرهنگی اجتماعی زیارتگاه شیعی؛ بررسی تطبیق زیارتگاه شیعی با مفهوم حوزه عمومی یورگن هابرماس
    محمدرضا رفیق دوست 2023
  6. زیست های چندگانه در فضاهای واقعی و مجازی: مطالعه‌ی رفتار‌های متفاوت زنان در فضای واقعی، توییتر و اینستاگرام
    فروغ موحدزاده 2022
  7. خوانش مخاطبان از صفحات خرده‌سلبریتی‌های آرایشی در اینستاگرام
    المیرا نوری 2022
  8. عشق در فرهنگ جهانی؛ تحلیل کیفی محتوای موسیقی زیرزمینی
    بردیا مختاری 2022
  9. مطالعه نقش سلبریتی‌ها از نظر ارتباطات رسانه‌ای بر هویت اجتماعی جوانان در افغانستان (مطالعه موردی: دانشجویان دوره لیسانس دانشگاه قندهار)
    مجیب الرحمن زیارمل 2021
  10. سازمان های حمایتی ایالات متحده آمریکا در عراق
    احمد فاتحی 2021
  11. نقش شبکه های مجازی در ایجاد فرصت های شغلی زنانه( جامعه مورد مطالعه: زنان )
    بیتا کاشانی 2021
  12. بررسی و مطالعه خیریه ها و موسسات مردم نهاد در استان کرمانشاه با تاکید بر فعالیت زنان
    زهرا نقدی 2021
  13. باز نمایی تصویر شهید در سینمای دفاع مقدس
    محمد جواد نوری 2021
  14. تحليل گفتمان انتقادي آگهي هاي بازرگاني تلويزيون: خوانش زنان
    علی حاجی محمدی 2021
  15. نقش موبایل در تغییر مصرف رسانه ‌ای زنان خانه ‌دار: گذار از تلویزیون به رسانه‌ های اجتماعی
    نگار رامش 2020
  16. رسانه هاي اجتماعي و هويت يابي جهاني (مطالعه مقايسه اي اينستاگرام و تلگرام)
    محمدجواد بیژنی 2019
  17. نقش مطبوعات محلي(استاني) در توسعه اجتماعي شهر كرج
    حسن عسگری 2019
  18. بازنمايي زن كرد در فيلم هاي سينمايي ايران، با تاكيد بر كارگردانان كرد در مقايسه با كارگردانان غيركرد
    آمینه کرمی 2019
  19. طرح تحقیق
    محمد رضا وکیلی قاضی جهانی 2018
  20. بازنمايي تصوير دانشمندان در هاليوود
    محمدعباس جوادی نوبندگانی 2018
  21. مطالعه سبك زندگي و رابطه آن با فعاليتهاي داوطلبانه مطالعه موردي داوطلبان جمعيت امام علي (ع)
    مرضیه اینانلو 2018
  22. 310693022
    عادل میرشاهی 2018
  23. نقد سیاستگذاری فرهنگی وقف؛ مطالعه موردی سازمان اوقاف و امور خیریه
    عادل میرشاهی 2018
  24. مقايسه تصويري انرژي هسته اي در روزنامه هاي شرق و كيهان
    کیانوش حسین زاده 2018
  25. بررسي بازار يابي تبليغات گردشگري ايران
    آرزو مهرابی کلبی بکی 2018
  26. ارتباطات ميان فرهنگي كودكان كار با تكيه بر روابط اجتماعي- فرهنگي (مطالعه موردي كودكان خياباني شاغل به تحصيل در مدرسه كوشاي تهران)
    فاطمه حقیقت گو 2018
  27. مطالعه رابطه بين سبك زندگي و انگيزه هاي گردشگريان مذهبي در بازديد از مكان هاي مذهبي
    لیلا محرمی هاباقر 2018
  28. بازنمايي فرد مذهبي در سينماي ايران
    مریم هژبرماهانی 2018
  29. مطالعه مصرف گرايي كودكان دختر ايران (امتداد انيميشن ها در اتاق خواب كودكان)
    ریحانه سادات علویان خلیل اباد 2018
  30. تحليل بر نحوه خوانش مخاطبان از ماهواره
    سمانه خواجونداحمدی 2018
  31. رسانه اي شدن مد و سبك زندگي
    وحیده محمدمیرزایی 2018
  32. اسطوره شناسي مصرف در تبليغات تلويزيوني صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران
    زهرا بیات پور 2018
  33. رابطه تبليغات تلويزيوني با شيوه زندگي طبقه متوسط در مزار شريف افغانستان بر اساس نظريه طبقه مرفه نورستين وبلين
    سید نبی سجادی 2018
  34. مطالعه مقايسه اي رفتارهاي مصرفي كودكان دختر سه تا شش سال شهر تهران
    نیلوفر سعیدی 2018
  35. تحليل محتواي پست هاي شبكه اجتماعي وايبر با تاكيد بر نظريه عمومي هابرماس
    افسانه قبادی 2018
  36. ” تحليل نشنانه شناختي هويت كردي در فيلم هاي تحسين شده در جشنواره بين المللي “
    روژان اسکندر 2018