به گزارش روابط عمومی، هیئت رئیسه دانشکده علوم اجتماعی در پیامی فرا رسیدن سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. در متن پیام آمده است:

 

یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِین

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَال

 

 سال ۱۴۰۱ سالی سرشار از درس و عبرت بود که با تمام خوشایندی‌ها و ناگواری‌ها به خزان رسید. اما اکنون تقارن سال جدید با ایام سعید ماه ضیافت الهی، فرصتی ارزشمند برای بازگشت به خود، انقلاب درون، تقاضای تحول به احسن الحال و توبه به درگاه الهی است.

امیدواریم در سال جدید شمسی با استعانت از آفریدگار جهان، با تلاش و همت دانشجویان نخبه و آگاه، در سایه رهنمودهای اعضای گرانقدر هیئت‌علمی بتوانیم در کنار رشد مکارم اخلاقی و فضایل اسلامی، نقشی فعال و ماهر در چاره‌جویی و رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کشور به وسیله فعالیت‌های علمی- پژوهشی داشته باشیم و در راستای عمل به قوانین برای اعتلای کمی و کیفی دانشکده علوم اجتماعی به عنوان نخستین و برجسته‌ترین مرکز آموزشی- پژوهشی علوم اجتماعی در کشور کوشا باشیم.

 هیئت رئیسه دانشکده علوم اجتماعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و درگذشتگان دانشکده و تقدیر و تشکر از زحمات اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان در سال گذشته، سعادت، سلامت، نیک بختی و کامیابی درسال جدید را برای همه مردم ایران به ویژه دانشگاهیان دانشکده علوم اجتماعی آرزومند است و سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می‌کند.

نو بهار است در آن کوش که خوش‌دل باشی

 که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

 در چمن هر ورقی دفتری حالی دگر است

 حیف باشد که ز کار همه غافل باشی

 هیئت‌رئیسه دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران