دکتر سیدمحمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در آستانه آغاز نیم‌سال تحصیلی جدید طی حکمی مسئولیت سرپرستی اداره کل فرهنگی واجتماعی دانشگاه تهران را به دکتر مجید سلیمانی استادیار دانشکده علوم اجتماعی سپرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی رئیس دانشگاه تهران در متن  حکم خطاب‌به دکتر سلیمانی افزودند که انتظار می‌رود نسبت به برنامه‌ریزی هدایت و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه، شناسایی معضلات فرهنگی و اجتماعی دانشگاهیان، ترغیب دانشجویان به شرکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری و... اهتمام ورزید.

دکتر مجید سلیمانی ساسانی از اعضای جوان هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی و عضو گروه آموزشی ارتباطات اجتماعی می‌باشد که پیش از این مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی را برعهده داشت.

همچنین عضویت در کارگروه سیاست‌ها و ضوابط حاکم بر تبلیغات محیطی شورای فرهنگ عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضویت در شورای علمی پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات از دیگر سوابق اجرایی دکتر سلیمانی‌ساسانی است.

استادیار دانشگاه تهران علاوه‌بر آنکه مولف و مترجم ۸ کتاب در موضوعات فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی، فیلم‌شناسی، نظریه‌های ارتباطات و سبک زندگی است، چندین مقاله علمی و پژوهشی را نیز به رشته تحریر در آورده است.

در متن حکم رئیس دانشگاه تهران خطاب به دکتر مجید سلیمانی‌ساسانی آمده است:

سلام علیکم احتراماً، نظر به مراتب تعهد دانش و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. امید است برنامه‌ریزی هدایت و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه، طراحی و اجرای برنامه های مناسب برای توسعه کانون‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، انجمن‌های علمی دانشجویی و نشریات دانشجویی، شناسایی معضلات فرهنگی و اجتماعی دانشگاهیان، ترغیب دانشجویان به شرکت در برنامه‌های فرهنگی و هنری، حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی تشکل‌های دانشجویی، برگزاری برنامه‌های مختلف برای غنی نمودن اوقات فراغت دانشگاهیان را بر اساس خط مشی دانشگاه بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی مورد اهتمام قرار دهید. مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سیدمحمّد مقیمی

رئیس دانشگاه تهران