دورهمی کارمندان دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد

22 09 2024 11:08

کد خبر : 14408493

تعداد بازدید : 357

به‌گزارش روابط عمومی، طی مراسمی که به ‌مناسبت فرارسیدن اعیاد مبارک ماه ربیع الاول و روز کارمند و با حضور دکترغلامرضا جمشیدیها رئیس، دکتر فاطمه ترابی معاون اداری و مالی و کارمندان در تالار گفتگو دانشکده علوم اجتماعی ترتیب یافت، از تلاش‌های کارکنان دانشکده در شش ماهه نخست سال جاری قدردانی شد.

در ابتدای مراسم دکتر غلامرضا جمشیدیها با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و زادروز امام جعفر صادق (ع)، بر اهمیت مسلمانی و ذکر صلوات اشاره کرد و ادامه داد: « مقام پیامبر(ص) به قدری بلندمرتبه است که خداوند متعال و تمامی فرشتگان بر او درود و سلام می‌فرستند. بنابراین، شایسته است که مؤمنان نیز در این نغمه‌ی عمومی هم‌صدا و هماهنگ شوند».

استاد گروه علوم آموزشی علوم اجتماعی اسلامی کارمندان را یکی از ارکان اصلی دانشکده دانست و بیان کرد: «افتخارات و موفقیت‌های دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بدون شک نتیجه تلاش‌های کارکنان زحمتکش آن است که به ارتقای جایگاه دانشکده کمک می‌کنند و در تمامی افتخارات دانشگاه نیز سهم دارند».

دکتر فاطمه ترابی با قدردانی از تلاش و همدلی کارکنان، دستاوردهای دانشکده را نتیجه‌ی حمایت و همکاری مستمر اعضای هیأت علمی و کارکنان عنوان کرد و ادامه داد: «برنامه‌ریزی‌های متنوعی در حوزه رفاه یاوران انجام شد و ما سعی کرده‌ایم با تأمین منابع مالی و خدمات رفاهی، سطح رضایتمندی همکاران را ارتقاء دهیم».

دانشیار دانشگاه با بیان اینکه علیرغم کمبود نیروی انسانی در برخی واحدهای دانشکده، فعالیت‌های جاری با همکاری و همیاری همکاران به خوبی در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد تا در سال تحصیلی جدید نیز کارمندان ساعی دانشکده، تمام همت و تلاش خود را در جهت خدمت به ذینفعان به کار گیرند و همواره در جستجوی راه‌حل‌هایی برای مشکلات به­ویژه مسائل دانشجویان باشند.