در راستای حمایت از دانشجویان و دانش آموختگان و فراهم نمودن موقعیت‌­های شغلی و درآمدی برای دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی، امکان همکاری و اشتغال بصورت دورکار و پاره وقت برای دانشجویان و دانش آموختگانی که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می‌­کنند، فراهم شده است.

در این راستا از دانشجویان در کلیه رشته ها و مقاطع فوق که علاقمند به فعالیت و اشتغال در شرکت‌های معتبر به صورت دورکار و در اوقات فراغت خود می­‌باشند، دعوت می­‌گردد تا نسبت به ثبت نام اولیه از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

http://www.entekhabemofid.com/jobs

(مهلت ثبت نام صرفا از تاریخ 30 بهمن الی 5 اسفند ماه ۱۴۰۲ می باشد)


نکات مهم
۱- ثبت نام متقاضیان در لینک اعلامی باید به صورت کامل انجام پذیرد و در صورت نقص در اطلاعات و یا ارسال اطلاعات غیرصحیح، تکمیل مراحل ثبت نام و آموزش صورت نخواهد گرفت.

۲- در حال حاضر، امکان اشتغال دورکار و پاره وقت صرفا برای ۲۰۰ فرصت شغلی وجود دارد که فقط از بین کسانی که دوره­های آموزشی و مهارتی را با موفقیت طی کنند جذب صورت خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است صرف ثبت نام متقاضی هیچگونه تعهدی برای جذب آنها در شرکت­های طرف قرارداد ایجاد نمی‌­نماید و همکاری منوط به گذراندن دوره­‌های آموزشی و دوره کارورزی آنلاین و قبولی در آزمون­‌ها خواهد بود.

 ۳ - هزینه دوره­های آموزشی و آزمون های آنلاین معادل ۴،۵۰۰،۰۰۰ تومان می­باشد که کلیه هزینه­‌های آموزش برای دانشجویان دانشکده رایگان بوده و هزینه­‌های فوق توسط بنیاد حامیان دانشکده علوم اجتماعی پرداخت می­‌گردد و لازم نیست متقاضی هزینه‌­ای برای آموزش دوره‌­های فوق پرداخت نماید.

۴- همکاری در مشاغل فوق بدون ساعت کاری مشخص و به صورت دورکار و پاره وقت می­‌باشد و صرفا انجام مسئولیت و کار محوله در مدت زمان مشخص شده مورد نیاز شرکت­‌ها می­‌باشد و لذا کارورزان محترم می‌توانند در هر زمان از شبانه روز فعالیت‌­های شغلی خود را انجام دهند.

۵- میزان پرداختی به کارورزان (پس از طی دوره آموزشی و جذب در رده شغلی مورد نظر) از مبلغ ۲ الی ۱۵ میلیون تومان در ماه متغیر می‌­باشد که این میزان درآمد صرفا بستگی به میزان ساعات همکاری و مهارت­‌های کارورز و حسن انجام تعهدات محوله دارد. تسویه حساب و پرداخت حق الزحمه به کارورزان به صورت هفتگی می‌­باشد.

6- جهت همکاری در مشاغل مورد نظر علاقمندان باید به مدت ۶ الی ۶۰ ساعت (بستگی به شغل مورد نظر) آموزش رایگان آنلاین و از راه دور (در صورت نیاز حضوری) را بگذرانند و در آزمون‌های کسب مهارت، نمرات لازم را به دست آورند. در صورت عدم حضور در دوره‌های آموزشی و یا کسب نمرات ضعیف در آزمون‌های مهارتی، امکان جذب و همکاری در مشاغل مورد نظر وجود نخواهد داشت.

۷ - مشاغل مورد نظر در این فراخوان شامل موارد زیر می‌باشند:

الف - کارشناس ورود اطلاعات برای شرکت‌های ایرانی

ب - کارشناس ورود اطلاعات برای شرکت‌های بین‌المللی (دانستن زبان انگلیسی برای این شغل الزامی است).

ج- کارشناس کنترل و تحلیل داده

 د- کارشناس ارتباطات


دانشجویان محترم در صورت هر گونه پرسش با ایمیل jobs@entekhabemofid.com مکاتبه نمایید.


بنیاد حامیان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران