جشن پایان سال کارکنان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با حضور دکتر غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده، دکتر فاطمه ترابی معاون اداری و مالی و دکتر محسن صبوریان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی در تالار گفتگو برگزار شد.

در این مراسم که در روز یکشنبه 20 اسفند ماه از ساعت 10:30 الی 12 در فضایی صمیمی انجام شد، دکتر جمشیدیها با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با آغاز سال جدید ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی معاونت‌های مختلف دانشکده و همراهی کارمندان بتوانیم همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود را پویا و بارور کنیم تا دانشجویان با رفاه بیشتر به تحصیل و پژوهش بپردازند.

در ادامه مراسم دکتر ترابی گزارشی از اقدامات شاخص حوزه اداری و پشتیبانی در یک سال اخیر ارائه کرد و گفت: «اگر نگاهی به یک سال گذشته و عملکرد دانشکده داشته باشیم متوجه خواهیم شد که همه پیشرفت‌ها در سایه یاری خدا وهمت بالا و انگیزه کارمندان است و این امر نوید بخش آینده‌ای موفق برای دانشکده خواهد بود».

 همچنین در این مراسم از زحمات خانم‌ها اعظم حسین‌ساری، زهرا قنبری و زینب پلاسی که به کسوت بازنشستگی نائل آمدند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

از جمله نکات جالب این مراسم، برنامه‌هایی نظیر تزئین سفره هفت‌سین، شعرخوانی، پخش کلیپ، بیان خاطرات کارمندان و بازنشستگان از دوران کاری و عکس یادگاری بود که با برنامه‌ریزی واحد روابط عمومی و حمایت معاونت‌ اداری و مالی دانشکده اجرا شد.