به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، دکتر احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه دانشگاه تهران و دکتر جابر سلطانی مدیرکل پشتیبانی و عمرانی دانشگاه، روز شنبه هفتم بهمن در دانشکده علوم اجتماعی حضور یافتند.

در جریان این حضور، دکتر غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده، دکتر فاطمه ترابی معاون اداری و مالی، دکتر احمد نادری عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان، از بخش‌های مختلف بازدید کردند و توضیحاتی درباره ویژگی‌ها و نیازهای بخش‌های مختلف ارائه شد.

در ادامه، حاضران در جریان نشستی که داشتند درباره ابعاد مختلف موارد اشاره شده، راه‌حل‌ها و اقدامات مورد نیاز گفتگو و تبادل نظر کردند. دکتر احمد نوحه‌گر در جریان این بازدید و جلسه با اشاره به اهمیت رشد و توسعه روز افزون علوم اجتماعی با توجه به نیازهای جامعه، در راستای ارتقای کمی و کیفی برای تجهیز دانشکده و همچنین انجام پاره‌ای اقدامات عمرانی مورد نیاز قول مساعد داد. دکتر غلامرضا جمشیدی‌ها نیز در جریان این جلسه با امیدوارانه خواندن این توجه و قدردانی از حضور ایشان ابراز امیدواری کرد؛ این دانشکده با تلاش اساتید و دانشجویان و توجه مسوولان دانشگاه مانند گذشته ایفاگر نقش مهم خود در تامین نیازهای علمی و تحقیقاتی کشور در این حوزه باشد.