اعضای جدید هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشکده علوم اجتماعی انتخاب شدند

 

مجمع عمومی بنیاد حامیان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران سه‌شنبه مورخ 25 مهر1402 از ساعت 18 لغایت 20 در تالار گفتگو دانشکده علوم اجتماعی برگزار و اعضای جدید بنیاد  دانشکده برای یک دوره دو ساله انتخاب شدند.

در این جلسه که با حضور دکتر محمود کمره‌ای رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه و معاون آموزشی ، دکتر غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده و سایر اعضای هیئت رئیسه دانشکده، دکتر احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای هیئت علمی، حامیان و خیرین دانشکده برگزار شد، پس از استماع گزارش بازرس بنیاد، گزارش‌های مالی منتهی به سال تصویب شد.

در ابتدای جلسه دکتر روح‌الله نصرتی مدیر عامل سابق بنیاد حامیان دانشکده، گزارش کمی و کیفی از فعالیت‌ها بنیاد را ارائه کرد و سپس دکتر علیرضا دهقان به عنوان بازرس علی‌البدل گزارش خود را ارائه نمود.

در ادامه نشست مجمع عمومی بنیاد حامیان دانشکده علوم اجتماعی با رای حاضرین، اعضای جدید هیئت مدیره و بازرسان قانونی این بنیاد انتخاب شدند که به شرح ذیل است:

 اقای غلامرضا جمشیدیها: عضو اصلی هیئت مدیره

 آقای محمدرضا اسپرورین: عضو اصلی هیئت مدیره

 آقای احمد نادری: عضو اصلی هیئت مدیره

 آقای سید امیر طالبیان: عضو اصلی هیئت مدیره

 آقای محمدرضا قربانی: عضو اصلی هیئت مدیره

 آقای محمدعلی نیکخواه: عضو علی‌البدل هیئت مدیره

 آقای یحیی بوذری‌نژاد: عضو علی‌البدل هیئت مدیره

 آقای داوود صیقلی: بازرس اصلی

آقای معز خادم‌الحسینی: بازرس علی‌البدل

این جلسه به ریاست دکتر محمود کمره‌ای و نایب‌رئیسی دکتر مجتی رحمان رحمان‌دوست برگزار شد و دکتر غلامرضا غفاری منشی جلسه و دکتر فاطمه ترابی و دکتر سیدحسین نبوی نظارت بر جلسه و انتخابات را بر عهده داشتند.

 همچنین در این جلسه طرح‌های حمایتی ویژه دانشجویان مطرح شد که اطلاعات تکمیلی پیرامون طرح‌ها به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.