همزمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و استاد شهید مرتضی مطهری، مراسم گرامیداشت روز معلم با حضور هیئت­ رئیسه دانشکده، جمع کثیری از اعضای هیأت علمی شاغل و  پیشکسوت در تالار گفتگو دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اساتید درگذشته دانشکده و تبریک به مناسبت روز معلم به تمام  معلمین سرافراز کشور و مخصوصاً همکاران گرانقدر دانشکده، سالروز بزرگداشت مقام والای معلم را فرصتی ارزشمند دانست تا ضمن بزرگداشت یاد و خاطره­ی شهید مطهری، ابراز امیدواری کرد تا استادان رهرو آن عالم وارسته و بزرگوار باشند.

در این مراسم دکتر فاطمه ترابی معاون اداری و مالی دانشکده در مورد آغاز عملیات عمرانی دانشکده در فضای سلف سرویس و اقدامات عمرانی بعدی گزارشی را به شورای عمومی ارائه نمود و در ادامه، از فاز اول تور مجازی دانشکده که با حمایت دکتر عباس قنبری باغستان عضو هیئت علمی گروه آموزشی ارتباطات به مرحله اجرا در آمد، رونمایی کر دو ضمن ارائه توضیحاتی در مورد فاز دوم این طرح که مکان‌های بیشتری از دانشکده را در برمی­گیرد، از استادان دعوت کرد نظرات پیشنهادی خود را در اجرای هرچه بهتر آن مطرح نمایند.

دکتر محمد جهانفر، دکتر باقر ساروخانی، دکتر سعید معید­فر، دکتر امیلیا نرسیسیانس، دکتر مصطفی ازکیا، دکتر محمد میرزایی و دکتر جلال­ الدین رفیع­‌فر از اعضای هیئت علمی پیشکسوت دانشکده، مهمانان ویژه این مراسم بودند که با بیان خاطرات و رهنمودهای ارزشمند خود فضای دلنشینی را در جلسه رقم زدند که با تشویق حاضران در جلسه همراه بود.

صرف ناهار و گرفتن عکس یادگاری از جمله­ برنامه‌های پایانی مراسم بزرگداشت مقام روز معلم در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بود.