سومین نشست هم‌اندیشی و دانش‌افزایی (هدا) ویژه اعضای هیئت‌علمی دانشکده علوم اجتماعی، روز دوشنبه مورخ یازدهم تیرماه در تالار گفتگو برگزار شد.

این جلسه با حضور دکتر غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده و استاد تمام گروه آموزشی علوم اجتماعی اسلامی با موضوع دولت و تمدن به همت معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشکده انجام شد.

مقصود از برگزاری این جلسات استفاده بهینه از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی استادان دانشگاه‌ها با هدف به فعلیت رساندن استعدادهای عظیم ملی در زمینه‌های مطالعه، ارزیابی، آینده‌اندیشی و راه­‌حل‌یابی در مسائل کلان ملی و دانشگاهی است.

همچنین خبرگان و اندیشمندان دانشکده علوم اجتماعی به جهت دارا بودن ظرفیت‌های علمی و پژوهشی گسترده، دیدگاه‌های نظری و عملیاتی در مباحث و مسائل تخصصی علوم اجتماعی روز، یکی از بهترین منابع در تصمیم‌سازی سنجیده، ‌‌تصمیم‌گیری خردمندانه و چاره‌اندیشی بر مبانی علم و دانش برای ارکان مدیریت و اداره کشور می‌باشند.

در خاتمه این جلسه که با استقبال حاضران و پرسش و پاسخ جدی اعضای هیئت علی همراه بود، می‌توان به این نتیجه رسید که با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با موضوعات گوناگون در زمینه‌های مختلف و افزایش تعامل اعضای هیأت علمی، گام‌های موثری در راستای بهره‌مندی از توان فکری و علمی اساتید برداشته شود.

سلسله جلسات هم اندیشی و دانش‌افزایی (هدا) ویژه اعضای هیئت علمی دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود و این جلسات مشمول امتیاز 5 از ماده 1 آیین‌نامه ارتقاء است.