به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، نخستین جلسه شورای عمومی دانشکده در روز دوشنبه مورخ 6 تیرماه 1401  با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، دکتر غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده، سایر اعضای هیئت رئیسه دانشکده و اعضای هیئت علمی در تالار گفتگو دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای هیئت‌علمی به بیان کلی برخی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط هیئت‌رئیسه دانشکده در ابعاد علمی، پژوهشی و فرهنگی-دانشجویی پرداختند.

در ادامه‌ی این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین کرمی، با بیان اینکه اگر ما بخواهیم به عنوان نیروهای بیرونی، فرهنگ اسلامی را در دانشگاه نهادینه کنیم، شدنی نیست و همکاران من در بخش فرهنگی و فرهنگ اسلامی شما اعضای هیئت علمی هستید، اضافه کرد:«از دو سال گذشته ما کارگروهی  را تنظیم کردیم که ارتباط ما را با اساتید برای هم اندیشی تسهیل کنند و زمینه ی بهره مندی از نظرات ایشان را فراهم کنند».

وی با اشاره به اینکه اصل فلسفه تشکیل و تاسیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها همین است که بتواند این ارتباطات را ایجاد بکند، ادامه داد:« اساتید و نیروهای فرهنگی با یکدیگر می‌توانند این ارتباط را تعمیق ببخشند تا اموزه‌های اسلامی در زندگی اساتید، کارکنان و دانشجویان جایگاه پیدا بکند و در عمل ما ان را مشاهده بکنیم و یکی از مراکزی که که می تواند نیروی زیادی به ما بدهد تا این کار را به نحو احسن انجام بدهیم، دانشکده علوم اجتماعی است».

برشمردن ویژگی‌های حجت‌الاسلام و المسلمین مرادی بخش پایانی صحبت‌های مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران بود و در این زمینه اشاره کرد:« مناسب‌ترین فردی که با تائید ریاست داشکده، تعامل بسیار خوبی با اساتید، کارکنان و دانشجویان دارد وعلاوه بر آن مسئولیت کارگروه اساتید را در نهاد رهبری عهده‌دار است و سنگ بنای شبکه سازی برای فعالیت های جدی با اساتید را در حال ترسیم هست، حجت‌الاسلام مرادی است».

در ادامه جلسه هریک از اعضای هیئت‌رئیسه به طور تفصیلی به بیان گزارش عملکرد بخش‌های خود پرداختند و در پایان اعضای هیئت علمی دانشکده پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در راستای عملکرد بهتر دانشکده در ابعاد مختلف ارائه کردند.

همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین مرادی به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده علوم اجتماعی معرفی شد و حکم خود را دریافت کرد.