به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی، جشن پایان سال ۱۴۰۱ با هدف تقدیر از بازنشستگان سه سال گذشته دانشکده، با حضور هیئت رئیسه، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، کارکنان و بازنشستگان، روز دوشنبه مورخ 22 اسفند 1401 در تالار گفتگو دانشکده برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر غلامرضا جمشیدیها رئیس دانشکده ضمن خیرمقدم به کارکنان و بازنشستگان، سال جدید را پیشاپیش تبریک گفت و از زحمات کارکنان تمامی بخش‌های دانشکده و بانیان برگزاری مراسم تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصور مرادی در ادامه مراسم کسب هر افتخار و شکوفایی در این مجموعه را ناشی از تلاش و پشتکار همه‌ی عزیزان دانست و از کارمندانی که در مدت تصدی مسئولیت با تلاش و پیشرفت خود موجب ارتقای دانشکده شدند، به نیکی یاد کرد.

 دکتر فاطمه ترابی معاون اداری و مالی دانشکده ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شاخص معاونت متبوع خود و ابراز تداوم دورهمی‌ کارکنان دانشکده به مناسبت‌های مختلف، وجود همکاری صمیمانه بین کارکنان را از ویژگی‌های بارز دانشکده علوم اجتماعی دانست.

 در پایان دکتر جمشیدیها، دکتر ترابی و حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی از بازنشستگان دانشکده به خاطر تلاش‌های مستمر و بی وقفه در زمان خدمت به رسم یادبود هدایایی اهداء نمودند.

 از جمله نکات جالب این مراسم، برنامه‌هایی نظیر تزئین سفره هفت‌سین به همت تعدادی از دانشجویان (سمیه مرادپور و فاطمه شاهقلیان)، شعرخوانی، پخش کلیپ، بیان خاطرات کارمندان و بازنشستگان از دوران کاری و عکس یادگاری بود که با برنامه‌ریزی معاونت‌ اداری و مالی دانشکده اجرا شد.

.