به اطلاع دانشجویان عزیز می رساند سامانه دانشجویی (پورتال دانشجویی صندوق) برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام تحصیلی، شهریه، و مسکن متاهلی از تاریخ ۰۲/‏۱۱/‏۱۴۰۰‬ تا ۲۵/‏۰۲/‏۱۴۰۱‬ فعال است و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور بر اساس جدول زمانبندی یوست اقدام نمایند.

 دانشجویان ورودی سال تحصیلی ۹۹ و ماقبل در تمامی مقاطع تحصیلی که از وام‌های دانشجویی صندوق بهره مند شده و سند تعهد محضری ارائه نموده‌اند، درصورت پر نبودن سقف ضمانت وام‌های دریافتی تاکنون، نیازی به ارائه سندتعهد نامه دانشجویی جدید در این نیمسال ندارند.

 دانشجویان ورودی جدید نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 و دانشجویان ورودی سال‌های قبل که برای اولین بار تقاضای دریافت وام‌های صندوق رفاه را دارند، صرفاً با ارائه سند تعهد محضری جدید امکان ثبت نام خواهند داشت.

 در زمان ثبت اطلاعات سند تعهد محضری در پرونده دانشجویان ضروری است مشخصات ضامن یا ضامنین از طریق وب سرویس سازمان ثبت احوال (توسط کاربران محترم دانشگاه‌ها) استعلام و پس از تأیید مراتب، تصاویر اسناد تعهد به صورت خوانا بارگزاری شود.

 برای مساعدت با دانشجویان اخذ گواهی کسر از حقوق ضامنین در نیمسال تحصیلی جاری نیز الزامی نمی‌باشد.

پرداخت وام شهریه به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور (مطابق با شیوه نامه‌های مندرج در صفحه اصلی سایت صندوق، گزینه بخشنامه‌ها) صرفاٌ از طریق پورتال دانشجویی پس از ثبت تقاضا توسط دانشجویان (که اسامی آنان از سوی آن دو نهاد معرفی شده و قبلاٌ در سامانه بارگزاری شده است) در گزینه"شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد و بهزیستی"، انجام می‌شود. ضمناٌ ضرورت دارد کارشناس محترم هنگام تأیید وام مبلغ کل شهریه مصوب دانشجو در نیمسال جاری را درج و سپس تصویر صورتحساب مالی دانشجو را در بخش الصاق سند تحصیلات در پرونده دانشجو پیوست نماید؛ تا سامانه پس از کسر سهم پرداختی نهادهای حمایتی از کل شهریه مصوب دانشجو مبلغ پرداخت وام مازاد شهریه را محاسبه و اعمال نماید. به دلیل پرداخت کل مازاد شهریه دانشجو از طرف صندوق، پس از ثبت درخواست این وام توسط دانشجوی تحت پوشش امکان استفاده از وام شهریه صندوق در این نیمسال وجود نخواهد داشت. بدیهی است عدم ثبت تقاضای این وام در پورتال صندوق توسط دانشجوی تحت پوشش معرفی شده به منزله انصراف از دریافت وام مازاد شهریه می‌باشد.

جهت مشاهده جدول نوع وام و مبالغ آن کلیک کنید